Salaatko todellisen minäsi?

Avainsanat: salaisuus sinä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 12:25

en ...olen avoin , kuin avoinkirja....:)

Kysyjän kommentti

Rehellistä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 12:29

Täällä Napsussa olen -ingognito-.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:36

En missään nimessä. Luen itseäni kuin avointa kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:47

En salaa kute näet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:01

Siis Napsussa tai todellisessa maailmassa?Napsussa mä olen Pate ja todellisessa elämässä mä olen...Pate.En mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:32

Täällä napsussa kerron asiat itsestäni niinkuin ne ovat. Se, mitä ei voi totuudenmukaisesti kertoa, jääköön kertomatta kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:05

En ilmeisesti, tällä olen Hurjatta, oikeasti olen Jatta, joka on paljon Hurghadassa. Siis melko julkinen profiili. Napsulaiset eivät tunne minua, mutta ei siitä mitää iloa kellekään olisi. Olen aika ikävä ystävä, en pidä yhteyksiä, en kutsu kylään, en välttämättä vastaa soittoihin ja niin edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:15

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:29

Miten kundi tahtoo? Savolaispoikakin Porvoon torilla ei saanut perunoitaan kaupaksi kun kundi kysyi hajuaako ja toinen saman, mutta sai aina väärän vastauksen.
Poikapa jakoi perunat kahteen laatikkoon ja aina oli kundin toivomaa plaatua saatavilla. Hajuaa ja ei hajua. Kauppa kävi kuin siimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 15:52

Enpä tiedä salaanko todellisen minäni, mutta todellisen nimeni salaan ainakin täällä napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:41

En salaa todellista minääni, pohdiskelen asioita, huumoriakin piisaa, perheestäinkin oon kertonu, sun muist, kuten muillekin ystävilleni, niin myös täällä... mut en nyt välttämäti haluu oikeeta nimeäni tääl mainostaa, kun ei siit kukaan mitään kostu, eikä tää mun nimeni myöskään mun persoonaani muuks muuta, mihin te napsulaiset ootte jo tutustunukin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 16:42

Salaan niin kauan kunnes opin tuntemaan ihmiset kunnolla joita tapaan. Sitten voin vähän raotella salaisuuden verhoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:32

en salaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 20:38

Naamasta näkyy mikä milloinkin on mieliaja ja suusta tulee ulos mitä ajattalen. Aivan sisintäni ei kukaan tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:53

En itseltäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:17

En mie sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 03:25

Mielelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 12:26

En, ei ole mitään syytä.