Lähtisitkö pelaamaan rapakaljaa? Mitä silloin tehdään?

Uutuus!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 12:53

Eiks rapakalja ollut ennen vanhaan sitä I veroluokan olutta siis ykkösolutta.
(mistä niitä roomalaisia numeroita tulee?)

Kysyjän kommentti

Pelataan ko. aineen voimalla kortteja nostellen, tehden niissä mainittuja tehtäviä ja toisten arvatessa tekemisiä, sekä välillä rapakaljaa maistellen. Nuorison uusi nykyajan vapaa-ajan hauskimpia kulutusmuotoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 12:00

Se on lauta/ kortti peli on pelattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:35

en ole tuollaiset pelist koskaan kuulutkaan, mutta istutaaks siin rapakos ja juodaan kaljaa, se ketä ekas sammuu on häviäjä.. vai mikäkös peli tuo on.. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:41

Kyllä Pate näyttää tietävän, rapakalja oli nimen omaan sitä ykstolppasta pilsneriä, hienommalta nimeltään "turhaa kaljaa"

jos nyt joku on varastanut nimen johonkin lautapeliin, niin se on kyllä anteeksiantamatonta historiallisten tosiasioiden vääristelyä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:07

Eikös sen nimi ole Rappakalja ? Joku semmoinen laatikko on joskus pyörinyt meidänkin nurkissa. En muista sitä koskaan pelanneeni, mutta periaatteessa lautapelit ovat ihan mukavia. Niissä voi hassutella sellaisella tavalla, mitä oikeassa elämässä ei aina voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 16:34

Uusi peli minulle. En voi sanoa lähteväni, kun en tiedä joudunko rapakkoon, kuten ciby arveli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:56

Voisin lähteäkin pelaamaan Rapakaljaa, sehän on tuo ensimmäinen versio tästä uudemmasta Rappakaljasta, joka peli meil onkin ja sitä pelattu, sanoovatten Rapakaljaa pelanneet, et se on paljon hauskempi kuin tää uudempi, voisin sitten ainakin vertailla, mut uskottavahan se on jo nyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 20:36

Paremminkin tuo jumapuoli on tuosta tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:54

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:18

Ömm, en tosiaan osaa sanoa yhtään. kerro kerro