Testikysymys(tietsikani oikuttelee:-()Syödäänkö teillä lettuja,lättyjä tai ohukaisia(ohukkaita)?

Lisätty: 12.08.2009 - 11:06

Jeps Lettupino,luultavasti pinottain lettuja;sulla on yliveto nikki!!

Avainsanat: letut lätyt ohukkaat xxx

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 11:13

Lettuja paistan joskus, yleensä silloin, kun lapsia on meillä käymässä, muuten kaihdan sellaisten herkkujen tekemistä. Toki pidän letuista, paljon hilloa päälle, mutta se on vastoin ruokaperiaatteitani.

Kysyjän kommentti

Hurjatta,hämäsit mua,olet vaihtanut kuvaa!!Letut oli aikanaan hyviä,varsinkin ne pitsireunaisiksi paistetut ja tietty voissa.Paljon on ruokailutavat niiden aikojen minulkin muuttuneet,kaikkea aikansa ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 10:51

lätäreitä meillä syödään taas tänäänkin... jos ja kun sade lakkaa lähden mustikoita poimimaan jos sais oikein mustikkahilloa ja vaniljajäätelöä kyytipojaksi niin luulen et suuri herkkuhetki on sit siinä... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 10:53

Lettuja syötäisiin, jos syötäisiin. En ole ihmeemmin niiden ystävä, kun pelkkää jauhoa ja maitoa ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:57

Meillä syödään lättyjä silloin kun viitsin paistaa, kaikki meillä niistä ainakin pitävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 11:02

Varmaan arvaat mitä meillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:07

Ainoa oikea lettu maailmassa on niin sanottu muurinpohjalettu. Harva on se kotimainen perinneruoka, jota hyväksi voi mainita, mutta iisalmelainen muurinpohjalettu on tätä lajia. Siihen ei täyte kuulu, joten kun täytteistä puhutaan, kyse on kaupunkilainen rasvan lemussa käkkiminen liesituulettimen alla Charles Chaplinin tyyliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:19

Lettuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:35

Täällä syödään lättyjä ja muurinpohjalettuja.
Näkyy tuo tietokoneesi toimivan, kun kysymys ruudulle napsahti. =)

Lisätty: 14.08.2009 - 08:47

www.hs.fi/viivijawagner/1135247916535

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:07

Lettuja meillä paistellaan silloin tällöin.Hyviähän ne ovat mokomat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:21

meillä myös syödään lettuja. Et samoissa lettupinon kanssa sit olen minäkin.11 vuotias tyttömme myös paistaa itse lettuja kun oppi sen minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:37

lettuja tai ohukaisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 20:31

Lettuja paistinpannulla tai muurikalla paistettuna. Ensimmäiset sokerin kanssa, toiset hillon. Miniä on haka muurinpohjalettujen teossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:08

Aikaisemmin niin että oli verilettuja ja jälkiruuaksi oli sitten ohukaisia, ei tosin välttämättä samana päivänä mutta pääruoka oli lettu ja jälkiruoka ohukainen.
Nyt taitaa olla kaikki vaan lettuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:19

Lettuja, eniten ainakin.