Miellyttävin ihminen TV:ssä tai julkisuudessa.....tai missä tahansa....?

Kategoria: Mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:20

Mmm. Alan rickman, Ismo Alanko nöin julkisuudesta.
Muuten perhe ja entinen ukko.

Kysyjän kommentti

Jos ex-kumppania pitää miellyttävimpänä, niin täytyy olla itsekin aika pakkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 09:38

teit kyl niin pahan , ketäkähän se nyt vois olla, kun pidän niin monia ihmisiä miellyttävinä...jos nyt jonkun keksis niin sanoisinkos tuo minun ukkoin.. se on minuu miellyttänyt jo kohta piakkoin 30v..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:03

Vaikka Arto Nyberg, varsin asiallinen kaveri ja jättää yleensä haastateltavien nuoleskelun väliin.
Tämä siis telkkarin puolelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:05

lewis hamilton aaahhh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:05

Nainen jolla on Väärä mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:15

Kyll se on toi David Caruso (Horatio Caine, C.S.I. Miami).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 11:00

Entinen urheilija Juha Mieto. Rehti ja rehellinen suomalainen mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:21

Joo, Mieto se on. Kissanaisella on hyvä maku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:25

Viime syksynä, kun Matti Nykänen oli Aamu-tv:n vieraana! Kuulostaa mahdottomalta yhtälöltä. Parhaat päivänsä nähnyt, ohrajuomaan menevä urheilijatähti heräämässä kukonlaulun aikaan ja esiintymässä tv:ssä, kun suuri osa lomasuomalaisista nauttii unisena aamupalaa ja hörppää aamu kaffet väärään kurkkuun. Se oli pakko katsoa ja tarkastaa, miten käy. Koen suurta myötä -ja vastahäpeää pienistäkin syistä. Esimerkiksi Suomen euroviisuesitysten seuraaminen on ollut yleensä yhtä tuskaa. Mieleen on jäänyt muun muassa Katri Helenan vuosien, vuosikymmenten! takainen esitys Jerusalemissa. Värisevä-ääninen Katri, suuri yleisö ja kamala renkutus – järkyttävää ja noloa. Katso sineen taivaan Katrin esittämänä sinnitteli lopulta neljänneksitoista, mikä ei ole oikeasti ollenkaan huono saavutus. Myös Matti.... meidän Mattimme, mäkikotkien mäkikotka .....kiipii Aamu-tv:ssä huimaan suoritukseen. Alun pienen jännityksen jälkeen hän hoiti haastattelun suoraselkäisesti ja hienosti. Hän oli kuin kuka tahansa suomalainen mies kertoessaan raikkaanvalkoisessa asussaan reippaasti muistojaan suuruuden vuosistaan ja kiireisestä viihdeartistin elämästään nyt. Uskon, että moni katsoja huokaisi minun laillani helpotuksesta. Matti oli selvin päin ( täytyy tässä kierossa maailmassa edes johinkin luottaa ), häntä kohdeltiin kuin ihmistä, kukaan ei vääntänyt väenvängällä vitsiä, hänen viihdeuralleen baarien striptieslauluilleen ei naureskeltu ja menneisyyden muisteleminenkin jätettiin sopivan vähiin pukeisiin. Hyvä mieli tuli. Suriskoot kärpäset ja jatkakoon Matti omalla tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 12:48

Johanna Tukiainen tai Antti Tuisku.....hmmm...! ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:08

Pidän Maarit Tastulasta !! Hänellä on hyvä ohjelma, hän on rauhallinen ja hillitty, lisäksi myöskin kivannäköinen nainen !! Meillä on myöskin paikallisradiossa eräs Tapio-niminen toimittaja. Hänellä on erinomainen miehekäs radioääni... En ole ikinä tietääkseni häntä nähnyt, mutta ääntä voisi kuunnella kuinka kauan hyvänsä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:45

Minäkin pidän Maarit Tastulasta. Radioäänistä parhain kuuluu Jake Nymanille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:50

Reino Haapala kuorreveden tarmo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 17:01

Minun poikani. Ei ikinä ole minulle pahaa sanaa sanonut, aina ollut ystävällinen, auttaa jos pyydän, ja pyytämättäkin, hyvä isä ja puoliso, ahkera, tulee toimeen kaikkien kanssa, muutkin pitävät hänestä. Miten minulla voikin olla noin hyvä poika !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 20:29

Varkauden Kello Suomisen itse Suominen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:57

Rouva.