Tekemistä mökille?

www.youtube.com/watch?v=ZsQS...r_embedded
Mikä mahtaa olla tämän lajin maailmanennätys?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 09:56

Vaikuttaa hieman epätodennäköiseltä että osuu sadanmetrin lennon tuollaiseen pieneen altaaseen...?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 02:40

Siitä senkun panet paremmksi "slaavilaisohjusten" lennot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 02:42

Mutta eikös siinä ole itsensä speedipasasen tekemä linko käytössä? Ja hyppääjänä on tietysti tämä sen kaveri....se... loiro....eiku....Tauno Tarhapöllö.
Tässä selostus samoista kisoista, eli Vode Holmenkollenilla
www.youtube.com/watch?v=WQJpebSAq58

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 06:29

aikas hurjat on leikit poijilla, enpäs uskaltais moista temppuu kokeillakkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 07:39

Paremmaksihan tuo pisti kuin nykäsmatti konsanaan. Tarkka sihti ja napakymppi.
Taidankin rakentaa meidän mökillekin tuollaisen. Alastuloallas on onnekseni hieman isompi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 08:13

Meillä kun on ollut tää rakennusvimma meneillään ja kasvihuone valmistui eilen niin samaan pötköön vois tehdä mökille tuollaisen...on vaan järvessä vähänlaiseen vettä, hm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 09:18

Tuollainen se on mökkirantaan hommattava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 11:11

Aika musta kuula!Min olisin ehdottanut korttipakkaa ja räsypokkaa mokoman extremin lajin sijaan.Muistakaa videoida ilmalennot ja liittäkää Napsuun,talvsiaikaan se olis "jänö-Jussin mäenlasku".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:26

Joo toi olis varmaan meidä tytöllekin mieluinen. Enpä taida käskeä sitä nyt katsomaan tota koska se haluaa heti tollaisen myö meillekkin. Aika hauskaa oli kaverilla kuvassa kun laski siitä mäestä. No kyllä mää sen uskon että se onkin totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:28

Kyllä on pojilla taas ollut kujeet mielessä. Olisivat nyt edes isompaan veteen tähdänneet, iillä noissa harjoituksissa on varmasti tullut kerran jos toisenkin 'huti'.
Ja OPoylle kiitokset Loirin selostuksista. On niin kivaa saada nauraa itsekseen täällä kotona !

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:23

No johan on hurjaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 13:20

Tarkkaa hommaa, kuin luteen.....