Missä haluaisit olla juuri nyt?

Istuin äsken tuolla pimeällä terassilla ja mieleeni tuli nuotio. Mökin rantakalliolla nuotion loisteessa pimeän hiljaisuuden ympäröimänä. Yksin omine ajatuksineen.

Kategoria oman mielen mukaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 02:27

Tähän aikaan vastaan mutta kuten itsekin mainitsit niin mökin terassilla roihuja ja luonnon ääniä tai hiljaisuutta ihaillen.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Onko parempaa paikkaa olemassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 22:53

Juuri tässä, missä olenkin.
Pitkästä aikaa kotona ihmisten aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 22:56

Tässä sohvalla saunan jälkeen siideri kädessä on ihan hyvä olla. En haluaisi olla missään muualla. Koti on maailman paras paikka, tai ainakin sen pitäisi olla. Surullista kyllä, monelle se ei ole sitä. Silloin sitä onkin ikäänkuin koditon, koska kodin täytyy olla myös henkinenkin lepopaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 23:07

No kyllä haluaisin tällä hetkellä olla vielä Kreikan maalla..jäi jotenkin se viikko niin lyhyeksi,että melkoinen kaukokaipuu jäi.En tosin tiiä auttaako siihen kaipuuseen yhtään pidempikään ajanjakso niissä maisemissa...sikäläinen elämänmeno vaan viehättää..ei mahda mitään ja jotenkin tuntuu,että mitä enempi ikää tulee,sitä "hullummaksi" tämä meno sen suhteen muuttuupi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 23:07

Kaikkea kystykin..Tottkai sinun surana siellä terassilla..ja pistettäsi kunnon nuotio..Siinä parannettaisi koko maailma..sit olis taas mukavaa,,kylhän myö osataa yksi maailma parantaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 23:09

Terve

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 23:13

Pihalla kävelyllä. Tosi kiehtova keli: pilvistä ja lämmin tuuli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 23:14

Täällä missä olenkin. Olen niin kotiini kiintynyt, että vaikea on saada minua lähtemään täältä pois. Joskus vaan on pakko lähteä asioille tai käymään minulle tärkeiden ihmisten luona.
Rakastan sohvaani. Siinä katson telkkaria, ja kissa nukkuu sylissäni. Voiko sen herttaisempaa olla yksineläjällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 23:23

Tampereella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 23:51

Kotona nukkumassa omassa sängyssä. Olen yövuorossa töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 03:00

Samassa puuhassa kuinTimppa edellä sanoi. Ensiviikon loppuna sitten jo aivan erämaan rauhassa susien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 09:42

Rahtilaivassa keskellä aavaa merta, matka saisi kestää ainakin puoli vuotta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:06

amerikassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:06

tässä on hyvä olla , omassa kodissa soffalla ja kuunnella välillä sateenropinaa.... kunhan ei ukkostais menee koko idylli pilalle...:)