Voiko Goalla käyttää Visa Electronia?Onko matkasekkejä vielä olemassa vai pitääkö turvautua käteiseen?

Avainsanat: goa intia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2008 - 20:26

Matkashekkejä on yhä olemassa ja ne ovat turvallinen tapa kuljettaa mukana isompia rahamääriä. Kannattaa kuitenkin ostaa mahdollisimman pieniä matkashekkejä, jotta niitä on helppo vaihtaa tarpeen mukaan.

Matkashekkejä myy esim. Forex, myös nettikaupassaan
www.forex.fi

Intiaan matkashekit kannattanee ostaa joko Ison-Britannian puntina tai vaihtoehtoisesti USA:n dollareina tai euroina. Uskoisin, että punnat ovat kaikkein paras valinta.

Itse olen joutunut kerran hakemaan varastettuja matkashekkejä takaisin, homma hoitui yhdellä puhelinsoitolla ja sain uudet shekit todella nopeasti toiselle puolelle maapalloa. Suosittelen lämpimästi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2008 - 19:03

Itselläni matkasekit oli vielä 2005 käytössä kun olin kuukauden Thaimaassa. Totesin ne hyvin turvallisiksi! Jos ne pöllitään, varas ei voi viedä niillä rahojasi, ainoastaan itse voit vaihtaa ne käteiseksi. Uskoisin, että matkasekit ovat käytössä edelleen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2008 - 20:24

Eiköhän vastaus löydy (reaaliaikainen) matkatoimistosta, josta matka tilattu? Itse en ainakaan löytäänyt muuta kuin, että ko. kortti käy ulkomailla, missä on "visa-tunnus". Sori, ei kai apua?..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.06.2008 - 21:18

Goalla voi käyttää Visa Electron -korttia pankkiautomaateilla. Automaattien sijainnit löytyvät täältä visa.via.infonow.net/locator...9-ac120f64

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 21:25

Goalla voi käyttää visa-electronia.Käy suunnilleen kaikissa paikoissa johon kelpaa visa-kortti.Ja tietysti automaateista saa käteistä.