Voiko omien kysymyksien vastauksiin vastata?? =)

Ehkä hölmö kysymys, mutta........

Lisätty: 11.08.2009 - 23:37

selvennys: ei vastata, vaan kommentoida muiden vastauksiin...!

Avainsanat: kysymykset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 21:47

voi, tekemällä lisäyksiä kysymykseensä

(siis kysymyshän kuului: Voiko omien kysymyksien vastauksiin vastata?? ja siihen vastasin, omiinkysymyksiinsähän ei voi vastata)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 21:48

Ei oo hölmö kysymys, ei voi omiin kysymyksiinsä varsinaisesti vastata, mutta voi antaa vastauksii/lisäinfoo siin kysymykses alla olevas lisätietoo kohdas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:54

Ei enää ja hyvä niin.
Liian kauan pystyi anosti vastaamaan omaan kyssäriin tai päin vastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 21:56

Minä ihan alussa kun en ymmärtänyt systeemiä halusin lisätä tietoa ja vastasin anonyyminä. Sen koommin olen osannut senkin homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 22:09

Voithan laittaa vastaajalle yksityisen viestin klikkaamalla sitä profiilia kenelle haluat vastata. Ja sitten sen kun kirjoitat asiasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 22:16

Voihan sitä kun lähettää kysymyksen itselleen ja vastaa sitten laitaa sen julkiseksi no heh heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 22:26

Mitä järkee on kysyy ja ite vastata? Valitan että ei mee jakeluu.Muokkaa kysymysta tai tee uusi kysymys, Voit myös käyttää Viestihommaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 23:24

Ei. eikä siinä olisi mitään järkeäkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 01:10

Ei, ja hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 09:19

Minusta olisi hyvä kun voisi kommentoida suoraan jollekin joka on vastannut kysymykseeni eikä nimenomaan mennä vastaajan nikin kautta vastaamaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:14

horus-eye olen kanssas ihan samaa mieltä... se ois hyvä minustakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:08

No onhan noita tavallaan nähty, tyyliin: "Olenko muidenkin napsulaisten kuin itseni mielestä mukava tyyppi?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 17:35

Ei voi vastata, mutta lisätietoja voi laittaa oman kysymyksensä jatkoksi. Tätä tapaa usein käytetään, kun vastauksissa tulee jotain sellaista esille, mikä ei selviä kysymyksessä. Muuten, mitä järkeä on lähettä kysymys Napsuun ja vastata siihen itse ? Jos kysyt niin vaikeita, että kukaan ei osaa vastata siihen, niin laita joko uusi 'kysymys'. jossa se vastaus on, tai sitten lisätietoihin se vastaus.