Voiko auton 'kaukiksella' saada palohälytyksen aikaan?

Tänään töistä lähtiessä menin (työkamu/kimppakyytiläinen mukanain) työpaikan parkkihalliin ja heti kun alaovi aukes aloin painella auton avainta (kun toimii niin huonosti) ja siinä palohälytin vieressä, jonne päin varmaankin sohotetlin, niin alko sellanen merkeleellinen meteli palohälyttimestä... siin sit lähettiin tallist ulos ajelee ja kellot senkun soi ja soitettiin matkalt työpaikalle jääneelle kamulle, jot soikos se hälytin siel viidenneskii kerrokses, ja soihan se ja he kaikki viiden kerroksen ihmiset talosta ulos kiireeen vilkkaa menos jo.. paloauto oli käyny kylläkin ja vissiin kuitannu hälytyksen, voiks mie olla syyllinen... on niin syyllinen olo, vai kokeilenko viel huomenna samaa asiaa:)

Avainsanat: palohälytys auton kaukosäädinavain

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 03:09

Ei pitäisi. Nykyisin käytössä olevat hälyttimet on kytketty sähköverkkoon ja siitä on kauko-ohjaus valvomonyksikköön. Jos siinä on joku toiminnallinen häiriö, niin mikä ettei. Joskus ne menevät sekaisin jossain asunnossa tai sitten esim. juuri autotallissa ja antavat turhia hälyytyksiä.

Kysyjän kommentti

Vastauksessais oli tätä teknistä puolta, joten uskon olevani syytön, muillakin hyvii kommenttei, joita viel kokeilen tään viikon pitusen lomani jälkeen...;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 21:25

Tuskinpa enää huomenna onnistut. =)

Lisätty: 12.08.2009 - 02:59

Mahtuvatko kaikki viiden kerroksen työntekijät samaan kimppakyytiin? Mahtuvat tietysti!
thechive.com/wp-content/uplo...-09-14.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:29

ihme juttu,
mutta jos toimii niin tollahan sä voit kätevästi organisoida taukojumppaa työkamuilesi, varmaan kunto paranee kun muutaman kerran päivässä säntäävät pihalle ... tulee niitä rappujakin käytettyä kun hissinkäyttö on ehdottomasti kielletty palohälytystilanteissa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 21:33

Olet sinä aika jehu! En ole kuullut ennen tuollaista tapahtuvan. Mutta tuli mitä tuli - älä tunnusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 22:00

En usko voivan, mutta jos näin kuitenkin kävi, niin seuraavan kerran sohi sillä kaukosäätimellä vaikka naapuritaloon päin, niin saavat he puolestaan juosta turhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 13:22

Kokeile uudestaan!