Ärsyttävin ihminen TV:ssä tai julkisuudessa.....tai missä tahansa....?

Lisätty: 11.08.2009 - 21:04

Kategoriat: Mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 21:11

Niitä on useita. Ensin tulee mieleen leuka Shumi. Teeskentelyä ettei niska kestä vaan häviöö ei kestä, no Madonna tietysti.Listaa vois jatkaa pitkälle mutta jokainen meistä on omanlainen.Kuka tykkää kuka ei.

Kysyjän kommentti

Leuka Shumilta voi mennä maine, jos ferrari lipsahtaa koivikon puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 21:04

Austin Powers

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 21:07

Jörn Donner.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:08

Minä,minä,minä...

Hän siis sanoo noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:09

Sellainen ihminen joka lausuu sanan VAALIRAHOITUS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:17

Johanna Tukiaisen naama ja koko olemus ärsyttää aika lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 21:28

Ihminen joka lupaa jotakin, mutta ei aio edes pysyä lupauksessaan. Kun puhuu suuta suuremmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:47

Johanna Tukiainen
tuli ensimmäisenä mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:52

Näyttelijöistä Tiina Lymi on ihan omaa luokkaansa.
Myös Karhuvaaran porukka kolmosella on melkoista pelleporukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:52

Johanna Tukiainen ja Henna Kalinainen + kaikki nämä julkisuudenhaluiset salarakkaat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 22:10

Ruben Stiller ja kaikki poliitikot.Stiller kuvittelee olevansa hauska ja poliitikot tekee tyhjiä lupauksia sekä typeriä päätöksiä kansalaiseten mielipidettä kysymättä...tai jos mielipidettä kysytään ja enemmistö kansasta sanoo ei ni tätä päätöstä ei kunnioiteta vaan tehdänki toisin.Nii ja Aira Samulin lisättäköön vielä.Ikää on paljo,mut pitää esittää teiniä.Miks ei voi hyväksyä sitä et on vanha ja hiukset harmaantuu ja ryppyjä tulee,miks pitää värjätä hiukset ja käydä leikkauksis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 23:05

Minuakin joku pitää ihan varmasti ärsyttävänä, tekin saattaisitte pitää, jos tapaisitte minut livenä. Mutta en ole lähellekään Tuksua, enkä myöskään Jörn Donneria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 23:26

tukiainen, janne kataja, martina aitolehti, matti nykänen jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 01:06

Pitäis saada joku naisten lehti eteen,mä en tunne näitä tyyppejä,mutta K.Raikkonen narisevine äänineen(anteeks fanit),Mark Levengood pellepuheineen(samoin)+kaikki niinku,sillee ja totanoin-puhujat TVssä.Ötyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 01:37

Mauri Pekkarinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 01:41

Katainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 07:50

Näissä kotimaisissa poliitikoissa löytyy ärsyttävyyksiä vaikka kuinka paljon.
Esim. Arkadianmäeltä 200 kpl...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 09:21

Silloin kauan sitten alussa kun seurasin Kauniita ja rohkeita niin ärsyynnyin siitä Clarkesta ihan kauheasti. Äitiäni aina nauratti kun minä otin siitä hirveät hepulit :-) se vaan oli niiiiiin ärsyttävä!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:43

minnuu sit ärsyttää noi politiikot , eivät tiedä omista asioistaan tuon taivaalista , miten ne voi hoitaa meitinkään asioita ja sit ihan samalla viivalla kakki turhat julkkikset hyi hitsi... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:00

Matti Vanhanen ja Timo T A Mikkonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:41

Johanna Tukiaine, Ellen Jokikunnas, Matti ja Mervi Nykänen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 03:29

Janne Kataja.