Pikku vinkki

Kun en avaa suoraa linkistä lähettämäänne musiikkia voin kuunnella samalla kun lueskelen muita juttujanne www.aijaa.com/v.php?i=4653764.jpg
Vien linkin suoraan YouTuben ja lueskelen napsussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 20:58

The Italian Job intro.
www.youtube.com/watch?v=2lqt...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 20:37

Et sinä kuvatiedostoja tallentamalla mitään voi kuunnella, jos sitä meinasit tuon linkkisi perusteella olevaa kuvatiedostoa. Mutta tottakai voit kuunnella vaikka TV:tä tai Radiota netissä ja samalla seikkailla napsussa tai vaikka oikotiellä....ihan missä vaan, kun et vaan sulje tiedostoa tai selaintasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 20:53

Niin vanhanaikainen kun olen, niin uskon ja luotan aina noihin omiin laitteisiin joista kuuntelen. Cd-soittimelta ja levyasemalta. Omaa itselleni sopivaa musiikkia. Ei tule viiruksia ei vaaruksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:48

Jumppis,hyvä linkki,Marlboro-mies punaisella Lamborghinilla kaartelee alpeilla ja hyräilee italo-iskelmää(paitsi et tais olla Michael Caine ratin takana).Mun tuli mieleen,kerran vuosia sitten itävaltalaisessa alppikylässä oli keltainen Lamborghini,jonkun paikallisen isännän talon edessä ja porukka kierteli auton ympärillä aivan avoimesti ihaillen.Jumangekka eikä ihme,oli se aika peto vehje!!
Niin lättypino,hieno homma,samalla kaks hyttystä,tietoa ja viihdettä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 23:22

Minä kun en jaksa availla noita linkkeja useinkaan. Enkä halua kuunnellakaan mitään tuntemattomia kappaleita. Olen sillä tavalla väsynyt ääniin, että mieluummin olen hiljaisuudessa. Tai sitten lauleskelen itse jotain vanhaa tuttua sävelmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 23:27

Mie harvemmin edes kuuntelen mitään kun olen koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 11:03

en koneelta kuuntele, mutta on radion ääni taustalla ja sieltä kuulen musiikia ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:43

Minä kuuntelen radiosta SUOMIPOPPIA se on hyvä asema tulee hyviä kappaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 19:55

järviradio ja radiopooki samoin sisuradio ne on poikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 13:24

Näinhän se toimii