Oletko tutkituttanut pääsi, eli...

tiedätkö älykkyysosamääräsi?
Minäpä tiedän, mutta en taida kertoa. =)
Kategoria?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 22:07

Olen kerran tehnyt jonkun älykkyystestin koneella, en vaan muista mikä se oli.:D En kuitenkaan mensan testeissä ole käynyt. Muistan sentään sen, että tulos ei ollut huono :O sitten olen käynyt neurologin vastaanotolla, joka myös teki minulle jonkun testin. Sekin oli positiivisen ilahduttava !!

Kysyjän kommentti

Mukava, että raksuttaa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 19:25

En tiedä, olisi joskus mielenkiintoista kokeilla :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:26

pää on tutkittu kerroskuvauksessa, ei löytynyt mitään ...
älykkyysosamäärää ei ole mitattu, mutta ehkä sellainenkin on ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:40

Borrelioosia tukittaessa miul HYKS:ssä kans tehtii kerroskuvaus pään yläpääst noin kaulan alosaan asti ja sanovatten ettei kannata jatkaa kun ei oo mitään tääl, johon mie; et sanokaa ny et sielt ees jotain löytyy:D ...... asiaaan, siis en oo mittee Mensan testei tehnynnä (muistaakseni), joten virallist tietoo ei miul oo, mut välillä tuntuu, et se on 10 ja välil tai 180 paikkeil (höröttelee tääl hän)... eläkä sie Papiti piä kynttilääs vakan alla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 19:53

En tulisi siitä yhtään viisaammaksi vaikka tietäisinkin.
Muuten terveyspuolella sitä on kyllä piuhoitettu ja kuvattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:56

En tiedä älykkyysosamäärääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 20:16

Kyllä olen ollut magneetti kuvauksessa. Kaippa nuo kirjanoppineet ja fariseukset oli tyytyväisiä viipaleihin kaalistani. Tämä tosin tapahtui 20 vuotta sitten, työterveyden huollon kustannuksella.
Saisinkohan mistään noita viipalekuvia itselleni ihailtavaksi?
(En joutunut häkkiin johon tietysti olisivat laittaneet lapun ei saa ruokkia! He, he.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 20:26

Vaikka älykkyysosamääräni täällä vierailemisen johdosta voikin kuulemma yltää jopa 40, niin kannattaa kuitenkin tähdätä tuo juttujen taso edes vähän sen yli, niin ei jää joka kohdasta kiinni..... Ja tiedoksi, jos älykkyysosamääräsi on 10 tai alle hankkiudu huoltomieheksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 20:41

Kyllä molemmat päät on tutkittu.Tuloksia en kerro kun tää on lastenkii ohjelma :-)

Lähteet:
Äly hoi älä jätä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 20:43

En tiedä älykkyysosamäärääni, olisi ehkä mukava tehdä testi, mutta oikeastaan mitä sillä tiedolla teen ??!!
Hyvin olen tämän pääni kanssa pärjännyt tähänkin asti =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:22

Kukaan ei ole koskaan tutkinut eli ei minkään valtakunnan tietoa mitä siellä piilee?Ollako vaiko eikö olla päässä mitään?Siinäpä kysymys!
Kategoria:viihde ja musiikki<joskus korvamato luuraa päässä ;-)

Lähteet:
kait vissiin niin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:35

Minulla on lääkärin suullinen lausunto, että olen viksu. Saiskohan sen kirjallisena?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 22:21

Mensan testeissä ei ole käyty,
käydään sitten jos tulee työnhakuun pakolliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 23:13

Tieteen Kuvalehden älykkyystestin suoritin, ja sen mukaan olen hieman älykkäämpi kuin oletin. Mutta hyvin nopeasti on kaikki poismennyttä, sillä kohta en muista, että olen edes ollut koko testissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 23:28

Jotain noita suuria nettitestauksia olen tehnyt, en muuta-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 11:09

ei ole nuppia tutkittu, mutta jotain siellä on , koska päätäsärkee aina ukkosella , ei ole myöskään mitään havaintoa älykkyydestä, jotta luulen et aika alhainen varmaankin.. oletan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:56

Joo tein iltasanomien sivulla aivotestin ihan hyvässä kunnossa ovat ei yhtään virhettä tullut että ihan OK oli testissäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 13:26

Olen joskus nuorena testannut, ihan mukava tulos