Onko täällä vielä uutta kilpailua? Siis täällä Napsussa? Vaiko vielä salainen mikä arvonta seuraavaksi. Oletteko te ajatelleet

samaa kuin minä?

Lisätty: 11.08.2009 - 18:29

Heinäkuun arvonta on jo päättynyt . siksi ajattelin että mikä on seuraavaksi ja milloin. Kait tämmösiä voi ajatella täällä.

Lisätty: 11.08.2009 - 18:36

JOO EI KAIT SITTEN AJALLAAN VARMAAN ILMESTYY JOKIN KILPAILU. MUTTA ÄLKÄÄ MINUSTA VÄLITTÄKÖ MÄÄ OLEN TÄLLÄINEN HÖPSÖ VÄHÄN. HA HAA HAA KAIT SE SIT JOSKUS SIT TULEE. EI HÄTIÄ MITIÄ :):):):):):):):):)

Avainsanat: onko napsussa jo uusi kilpailu menossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 21:45

Kai sellainen joskus tulee ja toivottavasti sellainen jossa esim. viis tyyppiä saa 200e matkarahaa. Tonni yhdelle on liikaa ja aina sen saa kuitenkin henkilö joka matkustaa kerran vuodessa mummolaan ja takaisin.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. JOO kait sit aikanaa tulee kilpailu ei se mitään haittaa vaikka ei olekkaan mitään. kiva täällä on muutenkin napsutella vaikka ei kilpailua ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 18:21

Mitähän sä olet ajatellut?
Ainaskaan etusivulla ei ole uutta kilpailua,mutta jos julistavat
vaikka syyskuun kilpailu??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 18:29

En ole kilpailuja ajatellut. Tulee jos tulee. Turhaa niitä pähkäilen etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 19:06

Ei ainakaan n. 1 1/2 tuntia ollut mitään tietoa uudesta kilpailusta, kun sielläkin sivuilla seikkailin. Kun on niin hiljaista täälläkin, niin tulee katseltua vanhoja kyssäreitä ja kaikkea muutakin.
Kuukausi on jo näin pitkällä, joten tuskin tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:26

Minulleppa tuo olisi sama vaikka ei mitään kilpailua tulisikaan, kun en kumminkaan koskaan mitään voita :D mutta enhän sen takia täällä olekaan, vaan napsuttelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:26

Eipä ole tullut mietittyä.
Syksymmällä, luulisin. Riippuu varmaan mainostajista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 23:24

Minä kilpailen oikeastaan itseni kanssa. Haluaisin päästä guruksi, siihen on vielä matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 23:29

No jaa, kait sieltä vielä joskus sellainen kilpailu tulloo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:09

ei kai vielä ole mitään