Vastatkaapa Napsu kaverit tähän: Että olenko teille hyvä kaveri vai huono sellainen?Millaiseksi ihmiseksi kuvittelette minut?

Avainsanat: napsu kaverit millaiseksi kuvittelette tai oletatte minut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 20:42

mukava, hauska iloinen aikuinen nainen. hyvä napsu/mese/fb kaveri olet.

Kysyjän kommentti

Kiios parhaasta vastauksesta sinulle. KIVA KUULLA ETTÄ KAIKKI PIDÄTTE MINUSTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 17:54

Hyvä, ilman muuta!
Kuten live-elämässäkin, sitä vain ei "ehdi" pitämään yhteyttä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 18:01

Mistäs nyt tuulee kun tommottii utelet ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 18:04

Eihän Napsussa yleensä arvostella ihmistä,mutta sanoisin että aktiivinen ja pirtsakka pimu :-)

Lähteet:
Sinua tarvitaan ehdottomasti pitämään lystiä yllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 18:17

Timppa vastaa kuin Jorma TTKssa ;-),mutta sinuu enempi tuntemati,sanoisin et tiedonhaluinen ja avomielinen naisimmeinen ;-) ja kaveretakin on vaikka muille jakaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 18:31

En minä halua arvostella ketään hyvässä enkä pahassa. Olemme sellaisia kuin olemme. Tämä on avoin foorumi, niin mielestäni tänne ei sovi arvosteleminen julkisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 19:04

Ei mitään moittimista. Mukavalta kuulostat ja uteliaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:15

Ihan kivan vaikutelman oon susta saanu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 20:01

Vaikutat oikein mukavalta ihmiseltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:46

hyvä tyyppi:) älä katoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 22:14

Huolta pitävä, kaikelle avoin, mukava ja osallistuva napsukaveri, näin mie aattelen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 23:19

Mikäli olet yhtään profiilikuvasi kaltainen, niin kaikki hyvin. Älä ala epäillä omaa rooliasi täällä, tänne mahtuu kaikenlaiset kyselijät ja vastailijat, eikä täällä arvostella eikä arvioida ihmisiä minkään perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 23:30

Mukavaltahan sie vaikutat. ei hätiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 11:17

kivalta sinä tunnut, en toki tunne sinua , kuin mitä täällä olet ollut, mutta ei mitään nekatiivistä ole sanottavaa ei kylä muistakaan napsulaisista , kakki ovat todella kivoja ja hauskoja immeisiä.. .:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 03:39

Koska kaikki kehuu, olen jokseenkin samaa mieltä heidän kanssaan. Alkuaikoina muistelen sinun olleen hieman tarkka perheasiossa, erehdyinkö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:14

ihan kiva olet