Tykkäättekö syödä meloonia?Me ostimme tänään kokonaisen meloonin kaupasta se painoi yli 6 kiloa. ja oli kilo 0.49. Hyvää oli söin

juuri siivun sitä. j tosi mehukasta.Nyt on halpaa toi hedelmä ja auttaa myös janoon.

Avainsanat: ostatteko meloonia kaupasta kotiinne syötäväksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 16:39

Tykkään melki kaikist meloneista, mut siitä tutuimmasta oon tehny kivan 'jälkkärin', laittanut kokonaisen vesimelonin puoliks ja kaivertanu ne puolikkaat sisältä tyhjiks, jollon syntyy näist kaks tarjoiluastiaa esim. hedelmäsalaatille, melonin reunat oon lovittanu ja samoin melonin kannan/pohjan varovasti tasottanu jos on ollu tarvis, et pysyy pystys pöydäl, tähän 'kulhoon' sitten tää hedelmäsalaatti käyttäen tietty myös nää melonin sisällyksetkin pilkottuna, banaanii, appelsiinii, kirsikoit, viinirypäleit, omenii, jne... sopii niin aikuisten kuin lastenkin juhliin tai muuten vaan:)

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. Kyllä se on hyvää syödä tosiaan ja jus raikasta kun ottaa sitä jääkaapista. Laitettiin myös salaattiin ja sopi tosi hyvin siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 16:12

Vesimeloni on tosi ihanaa jääkaappi kylmänä.Lapsikin tykkää paljon ja sitähän voipi hyvällä omalla tunnolla syödä vaikka vähän enemmänkin.
Itse tykkään myös Cantaloupe-melonista :)

Lisätty: 11.08.2009 - 16:34

Vaude,mitä silmiähiveleviä taideteoksia tuolla Lettupinon antamassa linkissä..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 16:22

Tykkäsin kyllä syödä pienenä vesimeloneja. Aika moni tykkää niistä. Mutta minä en oikein tykkää niistä. Mut tykkään maistella mutta en paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 16:28

Voi voi olitpa ahne olisit askarrellut ensin www.positiivarit.fi/tiedosto...20d6601cde Melonifestarit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 16:38

En välitä vesimelonista. Pelkkää mautonta vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 16:47

Vain ja ainoastaan siellä missä sitä saa tuoreena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 17:03

on niitä tullut tässä viime aikoina rahdattua selkä vääränä, melko hyvä menekki meidän ruokakunnassa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 17:08

tykkään, se on tosi hyvää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 17:45

Ai ai tulee vesi kielelle ja sulla on naama märkänä. Erittäin hyvää mutta syöminen on vähän kosteanpuoleista puuhaa.

Lähteet:
Syöty on ja syödään lisää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 17:56

Hyvää on, tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 18:23

Syön vesimeloniakin jos eteen laitetaan,mutta en ole itselle raahannut.Cantaloupe-meloni on mun mielestä maukkaampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 20:02

Kovasti tykkään ja syön sitä lähes päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:40

Ihan noin isoa en ole ostanut ja viimeksi se oli 0.69e/kg kokonaisena.
Kyllä tykätään, pelkästään ja salaatissa myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:48

kyllä tykkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 23:31

Kyllähän mie tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 17:42

Tykkään kaikista meloneista, mutta ongelmana on vain, että ne pilaantuvat nopeammin kuin ehtii syödä. Cantaloupe-meloni on meloneista paras. Lapselle syötin eilen melonia, piti kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 13:35

Melonit maistuvat mukavalle, melonille.