LEVYRAATI kaikki mukaan

Linkitä tänne mieli musiikkiasi ja sitten arvostelemme niitä ja minä teen 1-2 viikon päästä yhteen vedon. Pisteet 1-10 kun arvostelet kiitos osallistumisestasi. Ps. kuinka monta levyä halut. tästä se alkaa
www.youtube.com/watch?v=Ax7PoQd0euk

Lisätty: 11.08.2009 - 16:02

Tämä on avovaimolleni eilen tuli 14v yhdessä.
www.youtube.com/watch?v=rv7uvRp9LrA

Lisätty: 11.08.2009 - 16:12

Tässä ohje Pate T lle ja muillekkin
Mene tänne www.youtube.com/ kirjoitat levyn nimen ja etsi siinähän se jo soi
Sitten maalaat http osoiteen ja liität tänne levyraatiin.

Lisätty: 11.08.2009 - 16:42

JAAHA TUO PISTEITTEN LASKU LIIAN HANKALLA MUTTA NAUTITAAN MUSIIKISTA

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 16:06

Voi onneksi olkoon Lettupino+avovaimo!
Olipas nostalginen linkki,vanha kunnon Shadows,sama koreografia kuin ennen muinoin.Pitääs tutustua linkittämiseen,musiikkia kyllä on maailma täynnänsä ettei siitä ole kiinni vai pitääkö olla ns.omia musiikkeja.

Lisätty: 11.08.2009 - 16:17

www.youtube.com/watch?v=uRZkLfzpFeI
www.youtube.com/watch?v=Py9J...re=related
www.youtube.com/watch?v=Wmfa2XznVic

Lisätty: 11.08.2009 - 16:56

www.youtube.com/watch?v=lI02...re=related

Lisätty: 11.08.2009 - 16:59

Min en nyt takaa,että arvostelen mitään,liitin vain mun tosi mielimusaani,jotka mun sydäntä ja mieltä riipaisee ihanalla tavalla.Rakastan latinomusiikkia-&-tanssia ja voisin mennä Buenos Airesiin vain tanssikurssille ja tanssia tangoa vaikka kuinka kauan...

Lisätty: 11.08.2009 - 17:10

Tää on vika,mut oli pakko lisätä viel
www.youtube.com/watch?v=C1DW69oCI54
antoniiiio banderaaas cantaaaa...

Lisätty: 11.08.2009 - 17:33

Lapsus liitti 9p biisit!!Mun on pakko lisätä E.Claptonin menehtyneen poikansa muistolle säveltämän niin kauniin balladin www.youtube.com/watch?v=AscP...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 16:07

www.youtube.com/watch?v=81eSIwsLcWg
Vähän vanhempaa minäkin tarjoan.
Onnea teille merkkipäivän johdosta!

Lisätty: 11.08.2009 - 16:44

www.youtube.com/watch?v=b9W5lQNFb-M
Tässä vähän hempeilyä merkkipäivänne kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 16:29

Tykkään kuunnella monenlaista musiikkia,mutta tässä muutamia mieleisiäni :)
Onnitteluni Teille!

www.youtube.com/watch?v=jxfdDrKO8uM

www.youtube.com/watch?v=9-4Gm6VG4O0

www.youtube.com/watch?v=Vxa48hxkx_E

Lisätty: 11.08.2009 - 17:00

Al Pacino bailando Por Una Cabeza 9 p. -Mielestäni upea tango ja lisäpiste tulee kyllä tuosta videopätkästä.Naisen tuoksu on lempileffojani ja Pacinon suoritus on ihan loistava.Kylmät väreet tulee tuosta legendaarisesta tanssikohtauksesta :)

Shadows Apache 8 p. Leppoisaa musiikkia,tulee lapsuus mieleen kun isä tykkäsi tästä :)

Led Zeppelin Stairway to heaven 8 p. Klassikko :)

Jon English Six Ribbons 8 p. Tästä myöskin tulee hämärästi lapsuus mieleen.Oli tv-sarjassa tunnarina muistaakseni :)

Elvis Presley Always on my mind 8 p. Kaunis kappale ja kauniit sanat,myös tuo video oli mukavaa katseltavaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 16:34

www.youtube.com/watch?v=VI94...xt_from=PL

Tässä ihanaa musaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 16:45

Kun ei haluamaani kappaletta löytynyt niin laitetaan vastapuolta sitten:

www.youtube.com/watch?v=gH6kYh3dxQM

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 16:50

Joel Hallikainen: Kuurankukka pist. 9 Joel Hallikainen:Kiitos elämälle pist. 8 Joel Hallikainen Onnensirpale pist. 9 Isto Hiltunen:Rakkauden Laulu pist. 9 Tauski: Sinä vain pist.8 Janne Hurme: Tinasormus pist. 8 Janne Hurme: Kirje pist. 8 Kari Tapio: Olen suomalainen. Tarkoititko että näin laitetaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:16

jaahans, mulla musamaku vaihtelee kausittain ja tällä hetkellä on kausi

www.youtube.com/watch?v=gU8Zft9BRCg
www.youtube.com/watch?v=RfZ1Lx8gMIE
ja kaikki muutkin biisit hänen tuotannoistaan.

ja vähän pirteämpää
www.youtube.com/watch?v=rto3b780CNw

ja muutama muu
www.youtube.com/watch?v=DPDTJdgIAVk
www.youtube.com/watch?v=1ySTOOSTAH0
www.youtube.com/watch?v=nosd65BE9Z8
www.youtube.com/watch?v=CRvZMG85qaI

voi vitsi listaa vois jatkaa vaikka kuinka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 22:00

No tietysti Chumbawambaa ja vaikka;
Bella Ciao.

www.youtube.com/watch?v=rgBvDOx-xh8

Lähteet:
best better Chumbawamba

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 11:34

soryy en jaksa musaa hakea , mutta haluan vain onnitella teitä ONNEA PALJON ja toivon yhteisiä vuosia monin verroin lisää teille molemmille...Olkoot piisinne KÄYMME YHDESSÄ AIN ja bointsit on 10 .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 17:43

En nyt osallistunut, koska väsyneet korvani eivät jaksa kuunnella musiikkia.