Uudessa mökissä käyttövesiputket jäässä,Kuka korjaa?

Lisätty: 12.08.2009 - 11:36

Eli vesi jäähtyy tietenkin pakkasella talven aikana.kaikki toimenpiteet eli rakennustyömaan vastaava mestari ,putki urakjoitsija,sähkö urakoitsija,rakentaja, suunnittelijat,kaikki tehty lain mukaan. kenen kuulluu korjata ??vastaavan mestarin vakuutukset vai putkiurakoitsijan.?

Avainsanat: putki korjaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 13:31

Vaikea sanoa, alkaisin kysellä urakoitsijalta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 12:12

Nyt helteellä jäässä? Asia jota en ymmärrä.
Mutta kai sen putkiurakoitsija vakuutus korvaa. Kysyitkin korjaa, no se sama urakoitsija ne kuuluu korjatakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 12:18

Missä sun uusi mökki on Slava,kun putket jäässä?Jossain ikuisen jään paikassa,kun elokuussa kyselet.Sama vastaus kuin kissanaisella on mullakin.Kyselehän siltä suunnalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 12:26

Lämpö sulattaa jään kesälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 13:06

Miten olisi myyjä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 13:52

Jospa slaavilainen on itse rakentanut mökkinsä, niin itse korjaa.
(Minä sammuttaisin ensin kylmäkoneen.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 13:55

Se, jonka syytä jäätyminen on.
Putkiurakoitsijaa ei voi syyttää, jos taloa ei lämmitetä. Ei liioin, jos eristeet on asennettu huonosti.
Jos olet ostanut mökin -avaimet käteen- periaatteella, niin vastuussa on myyjä, edellyttäen, että olet huolehtinut riittävästä peruslämmöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 15:33

Kysyiksää tätä etukätee, aatellen ens talvee? Lapissaki ollu vähä aikaa sitte sellaset helteet, ettei sielläkää mikää voi olla jäässä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 23:08

Talvellakin kuuluu laskea vettä ettei putket mene jäätohjon takia tukkoon. Rauhoitu, vielä on useita kuukausia kunnon yöpakkasiin.