Muistellaanpa koskettavia laulujen sanoja. Mitkä sanat tulivat ensiksi mieleesi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 10:47

nyt tulee mieleen, kun pienet koululaiset lähtee kouluun niin laulu
Aja hiljaa isi.... mutta tämä vois olla äidit, ukit, mummit, veljet , sisaret ihan kakki jotka tiellä liikkuu...

refrein:
Aja hiljaa isi nyt vaan,
Niin sitten illalla leikitään.
Aja hiljaa isi nyt vaan,
Niin mä kiltisti odottamaan jään.

Isin töihin on mentävä autollaan,
Mä ikkunaan jään aamulla katsomaan.
Ja mä vilkutan ja äitikin vilkuttaa,
Hyvän matkan toivotuksen isi näin saa.

refrein

Ja illoin kun isin taas nähdä saan,
Mä kiipeän polvelle istumaan.
Ja mä kyselen, mitä isi taas tuonut on.
Isin tasku aina on niin arvaamaton.

Aja hiljaa isi nyt vaan, ou jee!
Niin sitten illalla leikitään.
Aja hiljaa isi nyt vaan,
Niin mä kiltisti odottamaan jään.

Aja hiljaa isi nyt vaan,
Niin sitten illalla leikitään.
Aja hiljaa isi nyt vaan, ou jee!
Niin mä kiltisti myös odottamaan jään.
Kiltisti myös odottamaan jään.

Kysyjän kommentti

Tätä laulua on meilläkin laulettu lasten kanssa, ja sen sanoihin liittyi ihan todellinen huoli autolla. ajamisen turvallisuudesta. Isi on niin tärkeä, vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 10:48

Mistä tunnet sä ystävän?vetoaa jotenkin oudosti.Samoin lapselle laulettu "sinä olet ainoa maailman päällä,jota minä sydämestäin rakastan"mikähän se oikea nimi on,mutta vedet tuo silmiin,muistoja.
Monet 60-70 luvun Chydeniuksen laulujen sanoitukset koskettaa mua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:51

Carola;
- Rakkauden jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 11:02

tahdon oikeesti olla sun enkä vain leikisti rakastaa.. kokea kaiken sen mukä ollut on vain unelmaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 11:12

Ei tule mitään mieleen. Olen ihan onneton näissä lauluissa, sanoituksissa ja sävellyksissä. Ainoastaan muistan yhden koskettavan virren, mutten siitäkään sanoja tai virren nimeä. Sitä soitettiin ja laulettiin äitini hautajaisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 12:08

Lapsuus se on korvaamaton paljon mä sain siks kiitän sua ain..... se ihana Honkasalon pojan
laulama laulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 12:54

Petri Laaksonen: Hyvää matkaa. (liityy lapseni kuolemaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 12:59

no mikäs tämä turvallista matkaa, se on kaunis koskettava kipale

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 13:26

Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin, niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin... tunnistaako kukaan?? :-)
Anita Hirvosen "Sydän rakastaa", koskettaa minua myös syvästi!! Johtuisikohan siitä, kun en ole löytänyt "toista puoliskoani".... sniif...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 14:19

Finlandia vetää sanattomaksi yhä uudelleen ja uudelleen.
Sanattomaksi Sibeliuskin sen alunperin tarkoitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 16:35

Mä rakastan sun hymyäs ku oot niin onnellinen.
se saa mut lentoon sä oot vaan niin ihmeellinen........Mä haluun sun kaa yhteisen tulevaisuuden. Haluan antaa tämän tilaisuuden. Olla onnellinen ja elää mun kanssa. Pitää kädestä kii etten oo enää hukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 18:03

Phil Collins - Separate lives
www.youtube.com/watch?v=PIX1HE3r1UI

On se koskettava mun mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:26

Ensimmäisenä mieleen tulee Kirkan Hetki lyö.

Horus-eye, siun kirjoittamat biisin sanat olen tunnistavani Pepe Wilbergin biisiksi =)

Lisätty: 11.08.2009 - 19:30

Toisena tuli mieleen Mari Rantasilan Näkemiin rakkaani