99 dollarilla rantatalo jenkeistä. Kilpailu! Osallistutko?

www.win99dollarbeachhouse.com/

Lisätty: 11.08.2009 - 18:32

kiinteistövero tuosta lukaalista onn. 3000 € / kk
aamulla kuulin autossa novasta tuon jutun rantatalosta.

Avainsanat: usa 99 dollaria beach house oregon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 09:52

Kuulostaa uudelta 'pyramidihuijaukselta'. Tarpeeksi moni kun maksaa tuon kyseisen summan, niin sillä saakin talon Jenkeistä. Mutta kuka valvoo arvontaa ? Talon 'voittaa' joku kaverin kaveri. En usko rehellisyyteen tuollaisissa arpajaisissa. Nämä Napsun kilpailut riittävät minulle pitämään jännitystä elämässä yllä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 09:59

en taida haluta edes voittaa sellaista taloa, en jaksais kuitenkaan sinne asti lentää, enkä kyllä uskaltaiskaan, kun siellä on niin mahdoton liikenne ilmateissä, et ei pienkoneetkaan ja helikopterit mahdu lentämään ilman törmäystä, jotta pysyn tässä mökissä missä nyt olen tiivisti tai ainanakin maankamaralla, no joskus vois tietty meriteittä käyttää, mut ei niistäkään takeita ole , jotta kotimökin seinien sisällä ei tapahdu kolareita, jotain muuta voi täälläkin tapahtua, mutta onneksi siitä ei ole ennustusta ainakaan minulla tiedossa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:03

En osallistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 10:14

En osallistu kotimaisiinkaan, niin miksi sitten jenkkien kilpailuun. Enkä tarvitse sieltä taloa enkä tavaraa. Pitäkööt tönönsä. Joku huijaus se on kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:25

Tuossa kyseisessä kilpailussa pitäisi olla kynäniekka voittaakseen pienen rantabungalowin, koska sen voittaa parhaan perustelun kirjoittanut: "maalaa sanoilla". Lisäksi 99 dollaria jotta pääsee osalliseksi kilpailuun jaetaan: osa rintasyövän vastaiseen taisteluun, oliko se neljälle parhaimmalle vastaukselle 1000 dollaria ja loput saa voittaja pesämunaksi.

Se miten varmasti näin tapahtuu, ei voi tietää. Ja onko sitä mökkeröä edes olemassa. Onhan huijauksia maalima väärällään. Ja on vähän kaukana tuo "mökki", jotta sinne viitsisi mennä lepäämään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 11:03

en tarvitse siellä taloa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 11:13

en koska en halua maksaa 99 dollaria, kun en kuitenkaan voittaisi sitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 13:01

En todellakaan osallistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 14:24

Mökki saattaisi kiinnostaakin, mutta ei arpajaiset, vai mikä tuo nyt sitten onkaan.
Kiinteistöverot ovat Floridassa nousseet niin paljon, että vuoden veroilla tekee ainakin yhden lomamatkan. Eläkepäiville tuo saattaisi olla varteenotettava vaihtoehto muutamaksi kuukaudeksi vuodesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 20:39

kun en nyt ole aikonut hankkia minkäänlaista taloa jenkkilästä, niin jääköön väliin nämäkin arpajaiset ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:16

Turhan kaukana on.