Huomenta Napsulaisille! Mitä odotatte tältä päivältä? :)

Avainsanat: aamu huomenta hyvä päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 09:52

Odotan hyvän mielen siivittämää kaunista päivää ja sämpylän ostoreissua.

Kysyjän kommentti

Kiitos piristävästä vastauksesta! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 09:01

En mitään, mutta huomenna arpoovat Viking loton, sitä odotan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 09:21

Odotan että saisin taloutemme lattiat pestyä ja levitettyä puhtaat matot lattialle ja sen jälkeen, että tuo aurinko vielä hellisi minua kovan urakan päätteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 09:26

huomenta nini .... pitäis tänään siivoillla ja ehkä käväsen tuolla keskustassa , tuo siivous toteutuu vain , jos alkaa sataan , silloin on kiva tehdä kotitaloustöitä...nyt on kyllä pilviä, jotta en osaa sanoa mitä isompaa saan aikaiseksi.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 09:33

Olen jo aloittanut eilisen marjojen keittämisen. Sitä jatkuu vielä jonkin aikaa. Sitten lähden viemään niitä pojan kylmiöön, meillä kun ovat kylmäsäilytystilat loppu. Miniää siellä auttelen lähinnä lapsenhoidossa, että saa omat marjat pois pensaista ennnen sateita. Vaihdan auton korjaamolla, tulen illalla takaisin ja lähden kasvimaalle. Joskus ennen yötä ehdin vielä saunaan. Että semmoinen päivä eläkeläisellä. Töissä ei ollut näin kiirettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 09:55

odottelen postia.
odottelen myös inspiraatiota että sais kaivettua ompelukoneen esiin ja ommeltua muutamia vaatteita, kun muutama sauma repsottaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 09:56

Hyvää huomenta! Lapsen viimeistä lomapäivää vietellään yhdessä...ajatella,että kaksi ja puoli kuukautta kesälomaa on ohi ja taas alkaa kova aherrrus koulunpenkillä...
Siivousta ja ruuanlaittoa lisäksi ohjelmassa..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:04

Vadelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:38

Eikun mustikat,menen torille kipon kanssa mustikoita "poimimaan".Muuten odotan lokoista viimeistä vapaapäivää rauhallisesti ja pitkään nukuttuani,kiitos sen antihistamiinin,joka lievitti kutinan kintuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 11:14

huomenta. No enpä mitään suurta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 13:01

Enpä oikeastaan odota tältä päivältä ,mittään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 14:38

Viimeinkin pahimmat kiireet ohi!
Kohta haen tyttäreni koulusta. =)