Onko sinisiä tai sinertävän karvaisia kissoja? Ei mikään vitsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 04:01

Hurjattan kanssa samaa mieltä, että kisulit kiinni, että linnunpoikasten ja tyttöjen kans, henkikulta säilyy.
Näkyy olevan ainakin kuvan mukaan.
kuvat.keltainenporssi.fi/thu...0429-0.jpg

Kysyjän kommentti

Nätti pentu. Meidän kissa on ollut yli 13 vuotta sisällä.Pelkää ulkona kaikkia ääniä ja autossakin paskantaa koppiinsa jo heti lähtiessä.Hyvät aromit kun koko kissa on skeidassa perille päästyämme.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 05:02

Venäjänsininen,
Turkki on keskisininen, silkkisen pehmeä ja hopeanhohtoinen.
www.saraitshikin.net/sivut/rus.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 07:42

Kyllä on, meitil on tää uropuolinen kisuli just venäjänsininen (sanoi myös eläinlääkäri kun kisuamme harmaaks kehdattiin kutsuu): kuva venäjänsinisestä kissasta esim.:
www.kolumbus.fi/outi.nurmi/rus1.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 07:54

On kyllä olemassa siniharmaa karvainen kisu Venäjän sininen, haluaisin itse sellaisen vielä joskus. <3

fi.wikipedia.org/wiki/Ven%C3...A4nsininen

Lähteet:
Wikipedia

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 09:20

Muistaakseni olen nähnyt ainakin kuvia sellaisesta. Veikeen värinen viiksekäs vekotin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 09:25

Ja vielä yksi rotu puuttuu Siperian kissa, esiintyy myös sini värisenä.

Lähteet:
www.kollit.kom

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 09:29

eikös se seba mainoksen kisu ollut sinertävä , minusta ainakin, äidilläni ja isällä oli samanlainen kisuli kuin siinä mainoksessa ja kyllä sen turkki sinersi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 09:35

Ei täällä meillä päin ainakaan ole sen värisiä kissoja näkynyt, ihan ovat tuollaisia mustavalkoisia. Mutta nekin saisivat olla sisällä, linnuilla on poikaset ja kohta niitä ei ole, jos nuo kissat hiiviskelevät solkenaan tällä pihamaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 09:48

Katsoin noita venäjän sinisiä kissoja. Eivät ole kyllä saman värisiä kuin venäjän siniset talot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:04

On

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:50

Vanhemmilla on keltainen katti, pienenä se oli punainen.
Maatiaiskissalle hieman poikkeava väri.
Toisissa roduissa värikirjo ulottuu kyllä mainitsemiisi väreihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 13:02

no venäjänsininen nyt tulee ainakin heti mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 15:50

Samaa mieltä kuin Eme tossa edellä. tulee juuri tämä venäjänsininen kissa joka on myös meillä kissa kirjassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:16

Luulisin, että on.