Kysynkin mikä voimakkaan makuinen makeinen on kalamiesten kaveri?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 10:26

Fisherman´s Friend varmaan tarkoituksena,samaa kaliiberia on mun mielestä Turkin Pippurit,mun suun limakalvot ei kestä kumpaakaan,neljä turkkaria ja paloi ekalla kerralla.Siihen jäi sen"huumeen" käyttö.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 01:26

fisherman's friend tulee mieleen heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 02:02

Joissakin baareissa on saatavilla Fisherman's Friend -pastilleja ja vodkaa sekoittamalla tehtyjä ryyppyjä, joita kutsutaan useimmiten lempinimellä "Fisu". Tällaista juomaa saa Suomessa myös Alkosta, jossa myytävän tuotteen valmistaja on tanskalainen Spiritus Distillers A/S.

Valinta ei ole eksoottinen, mutta jos volyymilla mitataan, on juomalle vaikea löytää haastajaa.
Erityisesti lauantaisin, kun ammattilaiset ovat liikenteessä, ovat baarit varautuneet tarjoilemaan Fisu-shotteja litroittain.

Ohje, Tee se itse miehelle:

Jo shotin valmistustapa kertoo mistä on kyse:

- kumoa puhtaaseen ämpäriin Koskenkorvaa
- lisää Fishermans Friend -pastilleja, 2,5 pussia / kossupullo.
- hienonna pastillit ja sekoita juoma soseutuskoneella. Kun seos on valmis, pullota juoma uudelleen ja laita se pakkaseen jäähtymään ennen tarjoilua.

Juomaa voi tehdä helpomminkin: ota reipas huikka kossusta tehdäksesi tilaa pastilleille. Kaada fisut pulloon ja laita pullo astianpesukoneeseen. Pesuohjelman päätyttyä käytä pullo pakkasessa ja nauti. Terästetty fisu-extrem miehille ja koviin pakkasiin, jolloin öljyt ovat entistäkin tahmeammat: - korvaa kossu ponulla. Etuina ovat tällöin alhainen pakkasen kestävyys, jopa - 50 ja käyttäjän rentouttava käyttäytyminen ankeissa oloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 05:23

fisherman´s friend , joskus olen niitä tosi voimakkaita karkkeja ostanut , mutta aikaa siitä kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 06:43

En suosittele vesille menoa jos kovin paljon nauttii edellisten vastaajien reseptin mukaisia karkkeja. Unohtakaa kalat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 07:48

Fisherman´s friend, on niitä tullut joskus kurkkukipuun syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 09:17

Meidän isäntä syö ainakin sisuja. Ja tehonneet ovat. Jaksaa istua veneessä vehkeineen tuntitolkulla vaikkei mitään tulisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 09:35

Vicks sinen jääkarhutkin pelkää, kun karjuu .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 09:39

Nuo pastillit ovat aivan liian väkeviä minun makuuni. Mieluummin söisin soktonsisuja. Mutta en voi niitäkään ostaa, koska tapanani on syödä koko paketti kerralla. Ja siitä tulee kuplia vatsaan ja muutenkin kummallinen olo. Joten en syö pastilleja, en mitään. En syö edes purukumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 09:43

Kalamiehen ystävä taitaa pastillin nimi olla suomeksi. En ole syönyt niitä, mutta jos väkeviä ovat, saattaisin tykätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:06

Anis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:17

Turkinpippuri