Onko kenelläkään kokemusta moisesta nettikaupasta.www.gainkey.net/product.asp?id=204 ainakin edullisia olisivat.

Lisätty: 10.08.2009 - 23:56

Taitaa olla spämmiä, kun googletin sitä. spamnation.info/go/domain/gainkey.net

Lisätty: 11.08.2009 - 10:01

On tuolla halvempia esim 930 T malli maksaa täällä yli 400 ja tuolla alle 200, mutta ei kannata riskeerata.Jotenkin vaisto sanoo että on hämärää.Sivun alaosassa on kaikki tiedot ja osoitteet, mutta tiedä niistä. Jotain pilkka hintaista voisi kokeilla. Niin halpaa, että ei itku pääsisi vaikka menisi kaikki ja toisaalta visa takaa ostokset.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 15:19

Vähän oudolta liikkeeltä tuntuu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 23:46

Ei kyllä ole kokemusta sillä en ole aiemmin moiseen nettikauppaan törmännytkkän.Mitä kävin sivuilla katsomassa niin suht edullista hintaa tosiaan pitävät ja ihan asiallisilta sivut minusta vaikuttivat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 00:01

Hinnat eivät poikkea mitenkään normaalista nettihinnoittelusta. Eivät ole siis mitenkään edullisia. Lisäksi porttaali on ulkomaisen ylläpitämä ja kauppaehdot epämääräiset, joten suhtautuisin erittäin varauksellisesti ko. domainiin. Pankkikorttini -ja tilininumeroa en antaisi ainakaan käyttöön, vaan tilaisin tavarat postiennakolla tai laskulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 01:29

no eipä ole tuttu,enkä tuolta varmaan tilaisi koskaan mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 05:16

vaikuttaa hieman epäilyttävältä.
kontaktitiedoissa ei ollut kuin joku hotmailin osoite.
saattaisi jäädä kamat saamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 09:47

eikös noita navikaattoreita ym.. ole ihan suomalaisissakin kaupoisa ollut jo alle satasen , katso gigantti, ym muut taloustarvikekaupat ...ainakin olen mainoksia nähnyt .. osta täältä suomenkaupoista, niihin kuitenkin tulee jotain häikkää ja tiedä sitten mitenkäs takuut toimii...