Onko sinulla auto vai kuljetko julkisilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 22:09

Minulla on ajokortti muttei autoa.Mulla on fillari,jota todella käytän,mutta muuten talvella julkisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 22:01

on mulla auto, kuljen julkisilla enimmäkseen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:01

minulla on auto muttei ajokorttia. puoliso toimii kuskina. linkulla kuljeskelen jos autokyytiä en jostain syystä saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:09

Oma auto on ja toivottavasti pysyy. Olen valmis luopumaan melkein mistä tahansa muusta mutta en autostani. En edes osaisi ajatella liikkuvani julkisilla sillä "puolet tavaroistani" on aina autossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:20

on minulla auto , täällä keskellä ei mitään on pikku pakko olla kulkuneuvo, kun ei ole julkisia ajoneuvoja , mutta jos lähden jonnekkin esim. turkkusee, niin ajan auton tuonne matkahuollon eteen 5 km. ja hyppään linjabiiliin, jolla sinne åbolandiaan matkaan, tai jos yksin jonnekin esim. helsinkiin niin linja-autolla sinnekkin taikka junalla ...et molemmat on paremmat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:24

Omistan auton ja julkisten käyttö on valitettavasti jäänyt erittäin vähiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:24

Miehellä on, minulla ei edes korttia. Mies vie minut autolla kauppaan. Siinä kaupan vieressä on linja-autopysäkki, josta pääsee onnikalla vaikka Rovaniemelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:41

On mulla auto. Pakko työni vuoksi olla auto. Olen vaan nyt liikaa pörryytellyt sillä kesälomallakin. Tottuu mokomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:47

20 vuotta olen ollut auton ajajana, usein ison porukan kanssa, nykyisin yleensä koira ja muut matkatavarat, Liikkuminen ilman autoa olisi tosi monimutkaista täällä reunakylillä, vaikka kirkon vieressä asunkin. Tänäänkin kun autoni on huollossa, sain lainaksi mieheni auton, että pääsen marjat poimimaan ja tuomaan tänne kotiin keitettäväksi. Julkisia ei ole, taksi maksaisi 15 € suunta, polkupyrällä sula mahdottomuus, sillä poimin neljä sangollista mustia viinimarjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:47

Rouvani autolla ajelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:53

Autolla ajanut jo yli 30 vuotta lähinnä työn takia. Ensimmäisessä työpaikassani sain käydä työajalla autokoulun ja inssin. Heti sain kuorma-autokortin ja seuraavana aamuna jo firman autolla työmatkalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 23:02

Ei ole ollut autoa eikä korttia koskaan. Asuin Hesassa yli nelisenkymmentä vuotta, joten siellä ei tullut mieleenkään hankkia autoa, eikä siis korttiakaan.
Nykyisessä asuinpaikassani on myös hyvät julkiset yhteydet, joten käytän niitä jos tarvitsen. Kaupat on lähellä. Niihin kävelen tai menen fillarilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:20

Ajokortti on,mutta ei autoa.Enpä juurikaan käytä julkisia vaan kuljen pyörällä ja jalan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 23:21

Oma auto on ja oikeastaan se on minulla elinehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:39

Ei ole autoa mutta kaveri heittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 00:28

autollla kuljen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 08:04

En omista autoa. Möh.

Joten siis julkisilla kuljen. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 09:00

auto, fillari ja jalkapatikassa.
sekä junalla , lentokoneella, laivalla, taksilla tai bussilla.
tarpeen ja matkan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:25

Omissa nimissä ei ole autoa mutta saan sellaisen kyllä käyttööni aina kun tarvitsen.
Jopolla pääsee kaikki alle 30km matkat ihan joutuisasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 11:54

Fillarilla,kävellen tai julkisilla kuljen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 15:57

Omalla autolla me menemme kauppaan. ei julkisilla kulkuneuvoilla koska se on niin kallista matkustaa selaisella. jos ei ole autoa käytettävissä niin sit pyörällä kuljemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:22

On auto ja polkupyörä.