Jos ostat itsellesi irtokarkkeja, niin mitä karkkia laitat pussiisi eniten?

Avainsanat: irtokarkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 22:47

susu-paloja... ~<33

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 21:28

En ole syönyt karkkia koko vuotena, joten juuri tällä hetkellä en laittaisi mitään karkkia pussiin. Mutta jos nyt sitten jotain pitää sanoa niin varmaan jotain hedelmäkarkkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:30

Mun täytyy sanoa,etten koskaan osta irtsareita.Ainoa makia mitä syön on tumman tumma suklaa.Ennen vanhaan olisin valkannut niitä blue&pink-karkkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 21:33

Sen kerran kun ostan, niin laitan eniten kermatoffeeta, sitten salmiakkia ja vielä kourallinen suklaarusinoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 21:33

En osta muuta karkkia kuin Mynthoneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:47

se on sellaisia valkoisia joissa sisällä on jotain mustaa oiskos lakua , oli hyviä , kun sellaisia minulle tarjoiltiin, itse ostan lapsenlapsille irtsareita silloin tällöin, kun he itse niitä valkkaa, mutta itse en pahemmin muuten ostele...karki, suklaa lakossa ja jäätelökin ois, mutta siinä lipsuu aika pahasti... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:53

Salmiakkia. Kiva kysymys ja nyt alkoi tekemään mieli sitä halvatun salmiakkia :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:57

Rommikarkkia ostan pojalleni ja itsekkin saa sitten hyvällä syyllä syödä, kun poikani tarjoaa kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:59

suklaata, sitä tummempaa, suklaarusinoita joskus ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:10

lakutoukkia, suklaasieniä, Punssipraliini on ehdoton ykkönen jota tulee joka kerta ostettua jonkin verran kun karkkimixissä käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:13

Irtokarkit ovat vakio-ostokseni kun menen mökillä kauppaan. Lähikaupassa ne nimittäin ovat 4,95eur/kg. Ja sinne tulee kerättyä maistiaisia lähes kaikista laaduista mutta eniten kyllä salmiakkia. Kaipaamaan olen jäänyt niitä ihania lakritsasta pyöritettyjä kiekkoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:48

Lakritsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:21

Salmiakkikaloja sekä noitapillejä..ai niin ja liitulakuja :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:40

Salmiakkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 00:39

salmiakkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 01:17

Olen ollut karkkitehtaassa töissä joten kiintion täysi,mutta kalamiehen kavereita on aina mukana. miettikääpä mikä voimakas nami on kyseessä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 05:04

fisherman´s friend on Timpan karkkimerkki.
hyvin harvoin ostan karkkeja, ja yleensä jos sorrun, niin minttulakua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 08:01

maissi jugurtti palloja. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 09:56

Jos annan itselleni luvan (harvoin) ostaa irtiksiä, nin ostan (tässä järjestyksessä) lakutoukkia, liitulakuja, maumauta, lakumattoja ja lakusuklaapalloja. Jos on lontoonrakeita, niin niitä myös, mutta niitä on harvoin. Miksiköhän ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:23

Yleensä vain kerran vuodessa ja silloin;
- Vihreitä marmelaadikuulia
(on myös erivärisiä ja makuisia mutta vihreät klassisia ja parhaita).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:24

Viinikumeja