Milloin viimeksi olet hukannut jotain? Entä milloin löytänyt jotain kauan kadoksissa ollutta?

Löysin tänään koko kesän hukassa olleen huuliharppuni ja se pelasti päiväni :)

Kategoriasta viis.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 21:45

Kerran olen hukannut uuden tuliterän autoni. Uusi vasta ostamani auto oli puhelimen asennuksessa aikoinaan, ennen kännykkäaikaa. En ehtinyt sitä itse hakemaan, kun olin toisessa kaupungissa työkeikalla. Kaverini lupasi tuoda autoni perjantai-illaksi kotiini. Lauantaina tulin sitten kotiin ja hämmästykseni oli suuri, kun autoni ei ollutkaan sovitussa paikassa p-alueella. Haeskelin autoani lähiympäristöstä varmaan tunnin, kunnes löysin sen erään talon kohdalta kadulla. Kaverini oli erehtynyt antamassani osoitteessa,.... ei sen kummempaa.....onneksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 21:23

Viime perjantaina kadotin töissä pienen mutta tärkeän paperilapun. Luulin jo roskiin sen epähuomiossa nakanneeni. Vaan tänään oli ilo ylimmillään, kun tuo lappunen vaan jostain muiden papereiden seasta putkahti esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:26

Mä hukkaan jatkuvasti jotakin ja ehkä aikojen päästä löydän,siinä olen mestari.Nyt kesän ajan olen etsinyt (kotoa)reilunkokoisia teräksisiä grillityövälineitä,mutta eivät ole puikahtaneet esiin.Usein löydän pitämättömiä vaatteita ns.piilotettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 21:31

Keväällä kadotin kaukosäätimen. Se oli kauan kadoksissa, mutta sitten älysin kysyä neuvoa Napsulaisilta. Vastauksista huolimatta ei löytynyt. Kysymykseni oli jo ehtinyt sulkeutua muistaakseni kun eräs vielä vastasi. Hänen vastauksestaan sain vinkin ja kun katsoin erään hyllyn taa, huomasin yhden lehden siirtyneen pinosta pois. Oikaisin lehden paikalleen ja kas, siellä lattiallahan makasi kadonnut kaukosäädin. Lehti oli peittänyt sen näkyvyyden ja siksi en sitä nähnyt vaikka olin useamman kerran katsonutkin. Sittemmin en ole mitään kadottanut enkä löytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 21:37

Muutama vuosi sitten hävisi yksi kylpypyyhe salaperäisesti, eikä sitä ole löytynyt tähän päivään mennessä. Ja kerran hävisi kultainen korvakoru, joka löytyi usean vuoden päästä yhden kaapin takaa, johon ei imurilla pääse. Siirsin kaappia muusta syystä, ja kas, siellä köllötti kadonnut korvakoru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:56

Sain viime vuonna synttärilahjaksi kultasormuksen ja se on nyt ollut koko kesän häviksissä. Imuripusseja myöten olen etsinyt ja turhaan :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:57

minulla nyt on aina kaikki kadoksissa , milloin on sormukset niinkuin nytkin, mutta kohta ne putkahtaa , kun pölyjä pyyhin niin varmaankin jostain ruukusta , en ole huolissani... siihen , et etsii etsii ja etsii joka hetki jotakin kadotettua tavaraa on jo niin tottunut, suorastaan suvereeni niiden kadottamiseen , kuin myöskin etsimiseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:17

Viime viikolla hukkasin kivan näköisen ja käytännöllisen Opelin avaimenperän. Siinä oli irrotettava opel-rengas logolla, joka sopi ostoskärryihin euron sijasta. Harmittaa vieläkin kun en tiedä mistä sellaisen saisi uuden hankituksi kun sain sen auton mukana.

Lisätty: 10.08.2009 - 22:22

Vuonna 1999 jouduin hankkimaan silmälasit näyttöpäätetyöskentelyyn. Se oli jonkun työterveydenhuollon määräys. En niitä kuitenkaan osannut käyttää, joten ne jäivät johonkin tavaroiden joukkoon. Viime vuonna kävin silmälääkärillä ja hän määräsi minulle lukulasit, jotka nyt tulivat tarpeeseen. Mutta eivät ne tähän naputteluun sovi. Siksi olikin mukava yllätys kun edellisen muuton yhteydessä vanhat näyttöpäätelasit tulivat päivänvaloon. Taitaa olla ainoa kerta kun olen jotain tähdellistä löytänyt. Yleensä aina hukkaan jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:49

Hukkasin lomatkalla 1000 euroa, kyllä kannatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:41

tänään hukkasin erään tärkeän paperin, vielä ei ole löytynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:52

Meillä on kahden huiskajan taloudessa AINA jotain hukassa..tänään viimeksi Hello Kitty-pyyhe..onneksi löytyi reissukassista kun koko huusholli oltiin ehditty kääntää ympäri :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 00:02

Aina minullakin on jotakin hukassa ja etsin ja etsin aikani, kunnes sitten yht`äkkiä se onkin siinä !! No, toissa viikolla hukkasin ajokorttini. Olin jo tekemässä katoamisilmoitusta, kun minulle soitettiin löytötavaratoimistosta, että se on tuotu sinne yhdestä kaupasta. Olin jo aiemmin soitellutkin löytötavaratoimistoon ja ko kauppaan, mutta kumpikaan ei ollut korttiani nähnyt..
Yksi Kalevalakorvakoruni on aina kateissa, siis nytkin. En ole huolissani, koska se on aina ennenkin löytynyt yllättävistä paikoista. Joskus minulla on piilolinssi hukassa jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 01:47

Kadotin viime kuussa maalla naapurin saunassa avomieheltä saadun hienon lahjakelloni. Olin ihan varma, että jätin sen pukuhuoneen penkille, mutta palatessani en nähnyt kelloa missään. Myös äiti sanoi nähneensä kellon penkillä. Tässä välissä kerrottakoon, että kyseessä oli siis naapurin kaksikerroksinen talo, jossa asuu myös meille vieraampia ihmisiä. Tietenkin ajattelimme, että kelloni on varastettu, kun emme löytäneet sitä mistään etsinnänkään jälkeen. Tarkistin kaiken varalta jopa laukkuni, mutta ei. Lopulta ilmoitimme kaikille tutuille kyläläisille kelloni varastetuksi. Kului reilu viikko. Olin jo palannut maalta kaupunkiin, ja olin matkalla tapaamaan ystävääni, kun löysin kellon käsilaukkuni kännykkälokerosta. Otin puhelimen esille soittaakseni ystävälleni, ja sen alta yhtäkkiä löysin kellon.Tuntui todella nololta. Oli vaikeaa kertoa jopa äidille, että kello löytyi. Nyt olemme kyllä ilmoittaneet myös kylälle, etteivät turhaan enää etsi varasta. Silti asia on yhä täysi mysteeri minulle. Vieläkin tuntuu, että joku olisi meinannut viedä kellon, mutta kuitenkin palauttanut sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 08:08

Hukkasin lapsena (noin 6 vuotiaana) yhden tärkeän lelun, ja löysin sen muistaakseni 19 vuotiaana vanhan pienen mekkoni taskusta. Se oli ihana hetki. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:13

Minulla on hukassa navigaattori. En ole uskaltanut miehellenikään vielä tunnustaa asiaa. En ole aivan varma, olisiko joku lapsistani sen lainannut, mutta enemmän epäilen, että joku on pöllinyt sen autoni takapenkiltä, jossa sitä huolettomasti säilytin, johdon kanssa. Autoani en tietenkään lukitse koskaan, kun eihän siellä ole mitään varastettavaa... Odotan vain, että se ilmestyisi jostain kassin pohjalta, tai ihan mistä vain. Se navigaattori ei edes ollut minun !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:18

Jotain pientä on koko ajan hukassa mutta ei sentään tarvitse pylly paljaana ulos mennä. Tyttö raahaa milloin mitäkin ympäri asuntoa ja usein kadonneet pikkuesineet löytyvät kengästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:25

Ihan justiinsa maalipurkin! Sitä etsiessä löysin kylläkin yhden kateissa olleen ruuvarin