Vieläkö olette grillanneet ruokaa? Mitä viimeksi grillasitte? Meillä on grilli ollut tosi tarpeen tänä kesänä,nytkin ollaan vielä

valmistettu paljon grilliruokaa. Se vaan tulee niin helposti valmiiksi.On tosiaan ollut ihania kesäisiä päiviä viettää ulkona aikaa.

Avainsanat: vieläkö olette valmistaneet grilliruokia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 21:18

Tänään viimeksi grillattiin nyyttejä, joissa perunaa, kesäkurpitsaa, kalaa, paparikaa ja aurajuustoa. Meillä grillauskausi kestää ainakin puoli vuotta.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. EIKÖ SE NIIN OLE ETTÄ AINA ON MAINIO SÄÄ GRILLATA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 18:36

Täällä kotona meillä ei olekkaan grilliä. Mökillä meillä on kota, jossa grillaamme. Viimeksi grillasimme kalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 18:40

En ole nyt yli viikkoon grillaillut missään mitään. Taitaa minun kohdallani olla grilliajat ohi. Viimeksi grillasin vaan makkaroita, ja nekin melkein paloi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:02

vähän on se päällimmäinen into jo tältä kesältä laantunut, oliskohan tahti nyt kerta viikkoon ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 19:07

En viitsi yksinollessa yhtä makkaraa/pihviä ruveta grillaamaan. Ja toinen asukas ei moisesta touhusta piittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:09

tulee tehtyä grillissä koko menyy...siinä , kun voi tehdä mitävain, nytkin isäntä lähti laittaan jotain hyvää sinne grilliin ...miten näin kesällä ei oikein nuo raika-ajat toimi pakkaa aina ruokailu jäämään tänne iltaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:36

No kyllä on grillattu melki kerran viikos parhaas kaks, lauantaina grillattii maissii, herkkusienii ja nakkei, molemmat pekoniin käärittynä, erilaisii makkaroita ja sit sitä 'hallomijuustoo' ja olivat maukkait, mut kait tää syssyn mittaa hiipuu grillausinto, kait..., ja lissäyksenä viel, jot jos ei vieraita ois ollunna, niin ei sit näin paljo tuot rekvisiittaa grilliin ois pantuna:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:48

En ole ainakaan viikkoon grillaillut. Liha tulee siinä vähän sitkeäksi ja hampaillani en jaksaisi sitä pureskella. Taidan lopettaa grillailut tältä kesältä, ehkä makkaraa saatan vielä paistella, sekin on hyvää grilliruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:04

Vähän olemme grillanneet tänä kesänä. Viikonloppuna tuli sentään grillailtua isot, isot possun pihvit ja ananasta. Huomenna, kun on vapaapäiväni laitamme rannan grillissä ruokaa ja ainaskin hot wingsejä, mahdollisesti parilassa kalaa ja vihanneksia myös. Vapaat menevät tässä taas kasvihuonetta maalatessa ja vielä pitäis löytää ovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:22

Pari kolme kertaa viikossa tulee grillattua. Viimeksi eilen makkaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:56

Tuulikki58,miksi kysyt "vieläkö olette grillailleet?"kesäähän on vielä jäljellä vaikka kuinka paljon.Grillattu on ja vielä grillataan ja grillataan vaikka talvella,jos lumi ei peitä tienoota,Mulla ei ole vuoden ajasta kiinni,mikään.Vihannekset tulee niin hyviä paahtuneina paprika,bataatti,kesäkurpitsa,kaikki.Aina ei tarvi olla makkaraa tai kananrintaa,vihannekset on niin hyviä ja halpoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:50

Vain kansallispuiston laavulla grillasimme puistosta löytämiämme maissintähkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:26

Viikonloppuna tuli viimeksi grillattua makkaraa,kesäkurpitsaa ja pekoniin käärästyjä,tuorejuustolla täytettyjä herkkusieniä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:41

On siitä jo muutama viikko aikaa kun grilli oli viimeksi kuumana, syttyi jopa tuleen :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 05:25

emme ole grillailleet eikä savustaneet tosi pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 10:12

Pihassa on katettu ja lasitettu grillikatos jossa voi paistella sateella ja pakkasellakin eikä vilu yllätä. Eilen juuri kanaa, sieniä juustolla, sipulia ja paprikaa. Makkaraa koitan välttää ja lapsen ykkösherkku on nakit, kevytnakit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:26

Kerran viikossa. Useimmiten makkaraa ja lihaa harvemmin kalaa.