Yöllä oli muuten kuutamo ainakin täällä. häiritseekö täysikuu nukkumistanne? Minulla oli ensin vaikeeta päästä uneen ,mut kyllä se

sit siitä lähti. Mutta kyllä oli kuuma yöllä nukkua.

Avainsanat: oliko yöllä kuutamo häiritsikö se nukkumista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 18:27

Joo kuvasin sitä täyskuuta silloin perjantai-iltana. Olipa se hieno. Joskus vaikuttaa mulla kyllä kovastikin nukkumiseen, ensimmäisinä täyskuuöinä.. Kyllähän nyt on ollu tosi kuuma nukkua myös meillä täällä, vaikka asteet ovatkin olleet alle kymmenessä yöaikana ulkona.

Kysyjän kommentti

KIITOS SINULLE PARHAASTA VASTAUKSESTA. totta puhut tuosta kuusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 18:38

Kuu ei vaikuta nukkumiseeni yhtään. Nukun tai valvon, paistaa kuu tai ei. Mutta tuo kuumuus valvottaa. Ja yöllä herää vähän väliä, kun on kauhea hiki. Tyynyliinaa saa olla vaihtamassa alvariinsa. Eikä ole enää hilmat menossa, että voisi niitä syyttää. Kaikki menee tän helteen piikkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 18:55

Ei ole täiskuu, oli 6.8, ens törstäinä on viimeinen neljännes jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:00

jos nukkua meinaan, ei häiritse edes täysi aurinko taivaalla, kuusta nyt puhumattakaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 19:06

Ei häiritse kuutamo millään muotoa nukkumista, mutta näin syyskesästä ei malttaisi mennä nukkumaan kun ulkona on niin upean näköistä ja väristä. Hienoja varjoja ja valotunnelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:11

täisi kuu vaikuttaa niin et on vaikea nukkua silloin... muutenkin nukun hirveän huonosti vaikka ois mikä keli... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:50

Perjantaina kuu oli täydellisimmillään, ja se oli taas sellainen yö, että piti käydä jääkaaåpilla, kun muuten ei nukuttanut. Olen siis kuuhullu. Eilen yritin saunan jälkeen laiturilla ihailla kuuta pilvien välissä, mutta paikalle riensi juuri niin monta hyttystä, että annoin periksi ja lähdin sisälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:06

Ei häiritse täysikuu untani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:07

Aamusel kun pihalle menin klo 5.15 hetkeks istuskelee ennen töihin valmistautumist, niin oli helvatan kylmä (siis piip-sana), luulin jot ois ollunna jopa pakkast (no ei ollu vaan mittari näytti +10), mut kun taivoon kattosin, niin siel kuu möllötti kello 2:ssa, mut ei se kyl täyskuu ollunna... kyl mul yleensä tuo täyskuu vaikuttaa/valvottaa, vaikken siit ois tietonenkaa, kuis miul ny näin käi??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:09

Kuuhullukin olen joten kyllä se häiritsee, mutta eniten talvella pakkasöinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:25

Ei häiritse vaan päinvastoin rauhoittaa. Täytyy toivoa, että ensiviikonloppuna on vielä kuuta jäljellä, kun mennään eräkämpälle susien sekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:30

Täysikuu oli to-pe ja kuuhullu olen.
Unta häiritsee varsinkin talviaikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:48

Häiritsee erittäin paljon kun ei millään malttaisi mennä nukkumaa vaan sopivan sään sattuessa ihaiila tuota ilmiötä mielellään kaukana muusta valaistuksesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:11

Ei häiritse minua kuu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:18

Minä olen myös kuuhullu(muun hulluuden lisäks)mutta varsinkin vetten päällä se vaivaa,alkuaikoina oli täydenkuun aikaan semmonen tunne,et onko pakko mennä ulvomaan kannelle.Nokka kuuta kohti ja aaoooouuuuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:57

Meillä on makuukammarissa pimennysverhot niin ei tuo kuun valo pääse yllättämään. Pirun kuuma on kyllä mut siihenkin auttaa tuuletin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:51

Ei häiritse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:41

Ei häiritse sitten ollenkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 00:43

ei häiritse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 05:06

olen kuuhullu, nukun huonosti täydenkuun aikaan, sitten taas kun kuu alkaa pienentyä, nukun ns. normaalisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 08:10

Minua ei häiritse kuu. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 11:07

On niin tehokas rullaverho että makuhuoneessa ei näe keskellä päivääkään yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:27

En ole huomannut