Missä paikassa kotonasi pidät raha pussia ja avaimia? Minulla on rahapussi aina käsilaukussa. Sit avaimet ovat jossain takin

taskussa ,milloin minkäkin takin taskussa. saan niitä kyllä etsiä mistä löydän. mutta aina ne jostain ne ovat löytyneet.

Avainsanat: missä ovat rahasi kotona entä missä avaimet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 18:32

Kotioven avain on samassa perässä autonavaimen kanssa. Siis jos autolla lähden, niin ei tavitse hakea kuin yhtä avainnippua. Kyllä se yleensä on tuossa piirongin päällä eteisessä. Sitten jos en lähdekkään autolla, on kotiavain roikkumassa tuossa takanreunuksella tai sitten yksi on työavainten kanssa samassa nipussa. Työavainnippu on sitten laukussa, joka minulla on töissä mukanani.

Lisätty: 10.08.2009 - 18:35

Ai niin, sitten se rahapussi ! Se on yleensä käsilaukussa tai sitten jossakin keittiön pöydällä tai sitten tuossa piirongin päällä. Sitä tarvitsee hakea harvemmin kuin avaimia !

Kysyjän kommentti

KIITOS SINULLE PARHAASTA VASTAUKSESTA. Joo eipä kait niitä kannattas kaikille paljastaa missä pitää mitäkin. Olen vähän hassu kun kysynkin moista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 17:38

molemmat aina milloin missäkin ja hakusessa, yleensä aina joudun etsimään koko huushollin ulos tai ostoksille lähtiessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:41

pidän aina laukussa kumpiakin, mutta jos ei ole avain laukussa onse avainnaulassa ...siellä on myöskin autonavain sekä muutkin avaimet yhdesä paikassa niin on helppo löytää tarvittaessa...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:43

Avaimet laitan ain kotiin tullessain tiskipöydän pääl oleviin koukkuihin, jost ne aamula nappaan, rahapussi taas ain tuos repussain, jos ei sitten avoinna kaupan kassan ees:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 18:19

Avaimet olen oppinut laittamaan oven viereen ekaan koukkuun naulakossa,se on aina tyhjä niitä varten,lompsa on yleensä keittiön pöydällä,jollei ole,on hirmu hakeminen "kissojen ja koirien"kanssa.Annas olla,jos ei avaimet ole koukussa,olen aivan hukassa,pakko lainata naapurilta omaa (vara)kotiavainta,että voin lähteä ulos ovesta,meinaan jos on kiirus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 18:29

Ne on aina laukussa, joten ei tarvitse etsiä kun poistun kotoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 18:58

Ei ole rahapussia, pankinjohtaja osa paremmin keinotella minunkin rahoillani. Auton avain on kellotaskussa ja pönkä pannaan ovelle kun kylille lähtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 18:59

kirjoitupöydän kulmalla on paikka josta löytyy kaikki sellaiset tavarat joita uloslähtiessä saattaa tarvita, siitä ne on nopeasti poimittu kulloisenkin tarpeen mukaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 19:04

Ulko-oven vieressä lipaston päällä olevassa korissa. Ja sussari vahtii ovea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:52

Avaimet on täällä maalla isossa koukussa kaikki päällekkäin. Käsilaukussa on lompsa, mutta se käsilaukku saattaa joskus olla hukassa. Mutta kodin avaimet ovat aina ulkopuolella jossain piilossa, siitä ne sitten saa halutessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:32

Kaikki hyvässä tallessa ja järjestyksessä. Löytyy aina etsimättä, mutta säilytyspaikkojani en tässä paljasta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:34

Minulla on Amerikkalainen ikuisentakuun avaimenperä aina vyössä kiinni. Siinä on kaikki avaimet yrityksistä lähtien kassakaapin avaimmiin asti. Siis kallisnippu jos häviää. Lompakko on aina ollut ja tulee olemaan pers'taskussa. Kertaakaan ei ole yritetty varastaa, vaikka kaikki ovat siitä minua varoittaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:16

Lompakko yleensä käsilaukussa, avaimet eteisen kaapin päällä tai avainnaulakossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:17

Eihän niitä muille parane kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:13

lompakko taitaa yleisimmin olla keittiön ikkunalaudalla, jossei ole siellä ni sit se on jossain hukassa. avaimet ovat aina jonkun takin taskussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:52

Olkalaukussa pöydällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:28

Käsilaukussa ompi rahapussi ja avainnauha roikkuu useimmiten koiran hihnan kanssa samassa naulassa jotta muistan sen esim. unenpöpperossä ottaa mukaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:42

Molemmat laukussa, laukku yleensä säkkituolin päällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 00:46

missä millonkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 04:44

Enpä pajjassta, pilossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 11:16

Laatikossa melko ylhäällä jotta lapsi ei pääse niitä kantelemaan pitkin tupaa.
Ovat niitä harvoja esineitä jotka eivät ole koskaan olleet hukassa (ja kop kop).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:27

rahapussi laatikossa, avaimet avaintelineessä