Jos olisit eläin niin mikä eläin olisit? Minä kait olisin kissa tai sit koira.

Avainsanat: jos olisit eläin niin mikä eläin olisit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 17:37

apina ne on niin suloisia , mutta voisin olla kotikissakin... vois vain syödä sitä mitä itse haluaa, ei sitä mitä annetaan aina saisin kuitenkin tahtoni lävitse , joten se kisuli ois hyvä vaihtoehto.. :)

Kysyjän kommentti

KIITOS SULLE PARHAASTA VASTAUKSESTA. Kyllä kissa on kiva eläin,sitä mieltä myös minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 17:32

tiikeri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:35

Toivon ainakin että omaisin jääkarhun luonteen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:46

Minä olisin myös mielelläni tiikeri, ei sen kauniinpaa eläintä ole missään. Ok, oma koira on varmaan kuitenki ykkönen, mutta tiikeri oikein lähellä kakkosena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 18:13

Iän puolesta voisin valita tään Islanninsimpukan, josta löytynyt noin 400 vuotta vanha yksilö (tokana sit jättiläiskilpikonna 175v), no huh... mut kauneuden, ketteryyden ja vahvuutensa vuoksi, voisin ajatella olevani joku kissaeläin puuma, tiikeri, jolla ei ole montaa luonnollista vihollista... no johan meni pohdikeluks mulla, heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 18:23

Minä myös olisin tiikeri,meitähän ei ole enää montaa jäljellä,upea eläin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 18:27

Tahtoisin olla leijona. Ja vieläpä uros sellainen, koska sillä on niin upea kuontalo, jota kai harjaksi kutsutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 18:39

Mielestäni kaikkein kaunein eläin on kirahvi. Haluaisin siis olla kirahvi. Se etenee niin letkeästi ja on rauhallisen oloinen, vaikka uhkiakin olisi lähistöllä. Sillä on myös hyvät mahdollisuudet katsella kaukaisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 19:03

Kärpänenhän minä. Saisin katsella katosta ihmisten touhuja ja olla samalla menossa mukana. Matkalaukkuunkin olisi helppo piiloutua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:17

Susi. Sillä on niin maaginen katse. Voimakas, sitkeä juoksija. Pärjää maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:07

kissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:18

Tiikeri miekii ja koht´han meitä ois jo laumaksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:25

Hylje minusta kait pitikin tulla, mutta sitten tulikin oikeat jalat ja kädet. Vedessä olisi niin mukavaa liikkua ja sitten välillä vain köllötellä rantakalliolla. Mutta jos olisin hylje, niin tänne pohjoiseen en kyllä tulisi, ehkä tuolla Karibianmerellä olisi mukavammat oltavat vesien lämpötilankin puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:36

Työkaveri kyllä sanoi, että oon edellisessä elämässä ollu hirvi tai jänis kun miulla on niin pitkät jalat=)
mutta kumpikaan en niistä haluaisi olla !
Tavallinen kotikissa tai sulava liikkeinen musta pantteri =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:45

Olin aikoinaan kova uimari ja kaverini nimittivät minut kalliojärvensaukoksi. Nimitys johtui kuulema siitä, että olin jatkuvasi uimassa keskellä järveä, josta paistoi auringossa vain päänuppini vedenpinnalla. Joskus minua nimitettiin myös tiikeriksi, joka hienona eläimenä sopisi hyvin myös itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:13

Mongolian hyppymyyrä.
Tai kummituseläin.
Tai murmeli.

Onhan siinä vaihtoehtoja.

Lähteet:
www.ivoa.net/forum/voevent/a...marmot.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:27

Olisin ehdottomasti käärme. En tiedä mitään eläinlajia, joka olisi upeampi ja kiehtovampi kuin käärme. Eniten pidän boa-käärmeistä. Niiden liikkeissä on sellaista voimaa ja kiihkeyttä että joskus tuntuu kuin minun olisi täytynyt olla käärme (siinä edellisessä elämässä...).

Lisätty: 10.08.2009 - 22:30

Ja mikäs olisi näin nukkuessa - www.infovisual.info/02/photo...20boa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:52

Leijona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:42

Kisu, tai kiivi, haluaisin kyllä olla panda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 00:47

simpanssi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 08:13

Kissa <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 14:24

Koira tietenki.<33

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:28

Toivomukseni olisi saukko