Moikka mitäs mieltä olette minun kysymyksistä täällä Napsussa? Ovatko ne vaikeita ymmärtää?

Avainsanat: mitä mieltä olette kysymyksistäni täällä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 21:15

Hyviä kysymyksiä on, ovat pitäneet mielen virkeänä eikä ole tuottanut vaikeuksia niiden ymmärtäminen :)

Kysyjän kommentti

KIITOS SINULLE PARHAASTA PARHAASTA VASTAUKSESTA. nyt oli pajon hyviä vastauksia napsulaisilla. KIITOS MYÖS MUILLE NAPSULAISILLE HYVISTÄ VASTAUKSISTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 16:46

ei minulle ainakaan ole tuottanut vaikeuksia ja jos niin tulis, niin kysyisin kyllä sinulta , et mitäs nyt tarkoittaisit.. jot älä tuollaisia murehdi.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 16:52

Ei minulla ainakaan tule mieleen yhtään sellaista kysymystä mitä en olisi ymmärtänyt. En muista mitkä ovat sinun kysymyksiäsi, mutta noin yleensäottaen. Eri asia on sitten ollut onko minulla ollut tietoa ko asiasta tai onko muuten fiilistä ollut silloin vastata. Ainahan voi tosiaan kysyä jos ei ymmärrä jotakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 16:57

ainakin tähän asti olen ollut ymmärtävinäni, vastauksistahan sen sitten huomaa jos olen ymmärtänyt jotenkin väärin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 16:58

Älä sinä huoli tyttö nuori... ihan hyviä ja ymmärrettäviä on kysymyksesi olleet. Minun vastaukseni niihin on saattanut tuoda enemmän päänvaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:16

ei ole vaikeita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:22

No heipsutarallaa, kävin lunttaamas (tuo miun muistini, jee) siun aikasempii kyssäreitäs (kaikki), niin kyl mie niist kaikis tolkun sain, ja olivatten viel aika monipuolisiikii miun mielestäin, mistäs sie tuollasii aatoksii, jot vaikeita niit ois ymmärtää?? Jatka samaa rataa Frank:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:27

no mitäs murehdit, onko joku keljuillut kysymyksistäsi, ei kannata välittää,
ihan hauskoja ja hyviä kysymyksiä Sinulla on ja aivan ymmärrettävästi olet ne kirjoittanu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 18:22

Kaiken olen luullut tajuavani. Mutta jos vastaukseni on ollut jotenkin outo, niin sitten en ole ymmärtänyt kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 18:24

Hyviä ja selkeitä. Jatka samaan malliin vaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:35

Katsoin oikein tarkoituksella noita sinun laittamiasi kysymyksiäsi, ja yhtään sellaista en löytänyt, johon olisi ollut vaikea vastata tai jota en olisi ymmärtänyt. Jos joku siitä sinulle naljaillut, niin anna piut paut naljailijalle. Tämä palsta ei ole tarkoitettu tosikoille eikä ainakaan täydellisille ihmisille, sillä sellaisia ei siedä kukaan missään. Pois sellaiset kummajaiset koko Napsusta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:58

Hyviä ja pitkiä kysymyksiä olet väsännyt,mun ymmärryskyvylle ainakin sopineet,Anna palaa !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:03

Kyllä ne ovat ihan hyviä ja ymmärettäviä toisin, kuin minun vastaukseni.
Esim.

Ovikello soi. Breshnev menee ovelle, ottaa taskustaan silmälasit, kaivaa toisesta taskustaan paperin ja lukee:
-Kuka siellä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:19

Hyviä ja helposti ymmärrettäviä on kysymyksesi. Jatka samaan malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:58

Ei ole vaikeita. Kivoja kysymyksiä esität =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:53

Ymmärtäminen on aina ongelmani, mutta vastaukset ovat vielä ongelmllisempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:43

Hyvin on ymmärrettävissä, hienoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:29

Ihan ok!