Mites on napsulaiset, syödäänkö teillä pääkalloa ja tiedätkö, millaista se on?

Avainsanat: pääkallo ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 15:57

makaaroonisörsseli on nimeltään pääkallo
ja tietysti ketsuppia kyytipoikana

eipä ole tullut aikoihin tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 15:28

Mamma haluaa että toppuutetaan kaupungissa käydessä PapaGallon kohalla ja näkyy tulevan jäätelötötterön kanssa autoon. (Minulla on ollut pinenen ikäni jäätelökiintiö täynnä)
kulinarist.vuodatus.net/blog...allokakku/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 16:25

enpäs ole moista nimitystä mistään ruasta kuulut sanotavan, mutta jos makaronilootaa on niin kyllä sitä vällillä teen...ja jäätelöä syön, mutta olenkos sitäkään callosta ostanut, niin en usko.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:47

En muuta pääkallo-nimistä tiiä kun eikös sen niminen karkki tuol nuorisol? Ja ite sit aittelin, jot oikein ruuassa tuo pääkallojutksa vois olla sianpääsylttyy (aladoopii), jota itekkin teen kerran vuodes - kahdes?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:24

no ei ainakaan tolla nimellä, ollaan enemmänkin niiden mehukkaampien ruhon osien ystäviä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:43

Jos se on aladoobia, niin kyllä, jos se on jäätelöä, niin juuri lopetin tämänpäiväisen annokseni, jos se on makaroonilaatikkoa, niin sitäkin silloin tällöin. Jos se on karkkia, niin lakupääkalloja syön aika hyvin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:45

Ei tule miulle muuta mieleen kuin pääkallonmuotoinen musta karkki.
Jos se on Palisanterin ehdottama makaroonisötkötys, niin ei syödä meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 21:15

Eipäs ole tullut harrastettua mitään pääkallo-eineitä,enkä tee makaronilaatikkoa,syön kyllä.Himottais lapsuuden voissa ja rautapannulla lämmitetty&paistettu makaronilaatikko edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:56

Ei, mutta kuunnellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:39

Pääkallo luineen jälkkäriksi on valkoiseksi värjättyä marsipaania ja verenpunaista mansikkahilloa päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:44

Pääkallokarkkeja syön aina silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:31

ei tietääkseni syödä, enkä tiedä mitä tarkoitat