Aina haukutaan meilläpäin terveyshuoltoa..että miksi on kaikki pielessä??

Minun kyllä tarvii nostaa hattua..kun on tullut niin hyvä palvelu..ainakin minulle..kun lääkäri soitti minulle sanoin..10+ ja papukaija merkki päälle...tosi kiva lääkäri...pirauttelee mikä on vointini..kun olen jatkuvassa tarkkailussa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 15:04

samoin itsekkin olen saanut loistavaa hoitoa, jos ei sitä yhtä oteta lukuun, olen saanut luottamuksen lääkärein takaisin ja pienissäkin leikkauksissa koko hoitohenkilökunta on jo alkumetreillä mukana , siis kakki leikaukseen osallistuvat keskustelevat kanssa , ei oteta mitään riskejä , viimeksi minut leikattiin lastenleikkurissa ... sitä vieläkin ihmettelen, mutta oiskos ollut siinäkin jokin syy.. aina otetaan perusteelliset tutkimukset verikoikeineen, keuhkokuvineen ja sydänfilmineen vaikka en sitäkään ymmärrä, mutta olen toki tyytyväinen jotta pitävät niin hyvää huolta minusta ... ja KIITOLLINEN KIITOKSEN velassa terveydenhuollolle...hoitajat ovat niin synpaattisia , kilttejä ja avuliaita kaiken kiiren keskellä .. jotta en voi muuta kuin vain kiittää... :)

Kysyjän kommentti

Kyllä todella ihana asia..että olemme tyytyväisiä..kumpikin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 16:02

Teillä tuntuu kaikki olevan kohdillaan ja pidetään asiakkaista huolta. Toista on meidän kunnan terveyskeskuksessa. Olen odotellut kuukausi tolkulla lähetettä reumalääkärille, mutta ei vain kuulu kutsua. Luultavasti lääkärini unohti lähettää sen kuten edellisenkin lähetteen. Vasta toinen lääkäri kun ruinaamalla ruinasin, hoiti asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 18:09

Pielessä on kaikki juu. Täällä on koko arvauskeskus ollut kiinni kesäkuun alusta saakka. Onneksi en ole lääkäriä tarvinnut. Olisi pitänyt matkustaa tuonne sairaalaan, jossa on joku päivystys. Ja kattia kanssa sanon minä. Tällä alueella asuu yli 15000 ihmistä, ja laitetaan arvauskeskus kiinni. Järetöntä touhua.
Mutta sinulla liisukka on käynyt tuuri, että asut sellaisessa paikassa, missä kaikki toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:27

Kyllä minäkin satun asumaan sellaisessa paikassa, että kaikki tuntuu toimivan hyvin. Lääkäriajan saan yleensä viikossa, ja se lääkäri tulee kerran viikossa tänne meidän syrjäkylälle. Terveydenhoitaja ottaa sitten seuraavana aamuna verinäytteet ja kiikuttaa ne itse kiireesti 20 km:n päässä olevaan terveyskeskuksen laboratorioon, josta ne sitten ilmeisesti viedään Tampereelle tutkittavaksi. Tämä meidän syrjäkylä on vain noin 1000 ihmisen harvaanasuttu alue, mutta jotkut asiat täällä toimivat tosi hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 22:58

Terveydenhoito pelaa ja yksityisen sektorin tuen voisi lopettaa ja keskittyä yhä enemmän yhteiskunnan hoitamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:44

Kyllä täälläkin toimii ihan hyvin. tyytyväienn olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:32

Kiitos poliitikkojen, monella paikkakunnalla moni asia onkin päin p:tä