Moikka kun Liisukka oli huolestunnu..nyt kaikki jo paremmin..eikä ole sikalenssua..

Pääsi aamulla teholta ihan normaali-osastolle...ja koti-tulo häämöttää...ihanaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 18:01

Näinhän me kaikki toivoimme ja toiveemme otettiin huomioon. Kyllä sinulla nyt helpotti kovasti.

Kysyjän kommentti

Kiitos... kauniisti sanoit..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 14:16

IIIHANAA liisukka,sitä me sulle sanottiin yhteenääneen,että kyllä kaikki lutviutuu,ihanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 14:36

oi liisukka miten olikin iloinen uutinen , ihan tulee tippasilmään jo pelkästä helpotuksesta , kun ei sinun tarvitse enään surra häntä... on meillä mahtava tämä terveydenhuolto , olen aina antanut isoja kiitoksia , hoitajille, lääkäreille ym, jotka siellä saralla työskentelevät... taas nähtiin, kun poika sai asianmukaista hoitoa, hän paranee , joten ollaan soimaamati hoitajia ym.terveydenhuoltoa.... sillä vain, kun joutuu lukemaan niin usein nekatiivisiä viestejä tuolta alalta ...ainakin yleisönosatosivuilta .. joten kiitoksia sinne suuntaan useimmen..jos pitää jotain kirjoitella lehtien palstoille .. tämä ihan yleiselle tasolle tarkoitettu toivomus... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 14:37

Mikä homman nimi on, täällä on flunssan kourissa on aikaa vietetty, ja jälki tautia vissiin ilman possuflunssaa vietetään, ei löydy taudin määritystä, 2 viikon päästä olisi aikaa arvauskeskukseen , sairastan muuten vaan työperäistä astmaa. ei aikaa saanut lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 14:52

Maailman upein asia että kaikki kävi hyvinpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 15:02

Hienompaakin hienompi juttu, että näin meni! Ja kiva kun kerroit, ettei me napsulaiset suottaa enää huolehdita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 15:46

eiks tunnu tosi hienolta kun on vähän ensin säikäyttänyt ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 16:17

Oikein hyvä juttu ! Hän oli hyvässä hoidossa !! Suomen terveydenhuolto pelaa tällaisissa tilanteissa erinomaisesti :O Kiva, nyt ei sinunkaan enää tarvitse hätäillä tämän asian vuoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 18:18

Hyvä kun flunssa helpottaa. Siellä sai sit hyvää hoitoa onni suosi siis hyvä juttu.onneksi se meni vaan säkähdyksellä. paranemisia sille lapselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:22

Hienoa, että kaikki on paremmin kuin eilen. Saitko ollenkaan nukuttua jännityksesi keskellä ? Kyllä terveyskeskuksissa on asiantuntevaa ja taitavaa henkilökuntaa, vaikka niitä arvauskeskuksiksi haukutaankin. Toivottavasti kaikki etenee parhain päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:49

Olipa se mukava uutinen =) eilen kun olit niin kovasti huolissasi, mikä aivan ymmärrettävää.
Nyt sit onneksi parempaan suuntaan menossa, niin voit siekin ajatella taas ilolla tulevaa matkaasi =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:45

Hieno homma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:33

Hyvä juttu!