Viihdytteko itsenne kanssa,itseksenne?

Itse liiankin hyvin,mutta lähipiirissä on henkilö,joka ei osaa olla hetkeäkään itsekseen,jollei joku kaveri kanssaan istuskelemassa,niin pitää olla luuri korvalla ja pitkiä puheluita.

Avainsanat: itsekseenolo viihtyminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 12:55

Viihdyn todella paljon

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 12:57

Tulemme tosi hyvin keskenämme toimeen ja olemme aika yksimielistä porukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 12:58

en ole läheisriippuvainen enkä joukkosielu, en tarvitse hovia ympärilleni, joskus on pakko saada olla itekseen, muuten tukehtuu.
viihdyn myös hyvin itsekseni, olematta kuitenkaan erakko tai muuten sulkeutunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 13:06

Melkein kymmenen vuotta olen ollut koko lailla itsekseni. Kun sitten joudun seuraan missä on hälinää ja meteliä tunnen pakokauhua omaan hiljaisuuteeni. Viihdyn mutta silti on ikävä edes juttukaveria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 13:54

Voi puhella mitä vain ja ei tule riitaa? joten kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 14:21

Joo, kyl mie viihyn iteksein oikein hyvin ja kun en asu kenenkää kans, on pakko viihtyäki. Olen tehnyt siitä taidetta.. Jos pääsisitte kärpäseksi kattoon, aattelisitte, että mitähä tuo eukko taas itekseen juttelee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 14:24

Kyllä viihdyn. Loman lopuksi olinkin viikonlopun yksin... tai oikeastaan kirja ja kissa seurana... nautin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 14:43

olen aika paljon yksin, kun mies työssä , mutta että viihdynkös, en kovin kauaa, kun olen niin puhelis, jotta itseni kanssa en saa mitään oikein mielekästä keskustelua aikaiseksi , eikä ole mitään eriävyyksiäkään mielipiteissä, jot oma seura tylsä seura... voi se tietty olla muillekkin seurani tylsää, mutta itse viihdyn oikein hyvin , kun on seuraa.. olen ollut asiakaspalvelussa , jotta aina saanut höpötellä mielin määrin, mut nykyisin yksin päivät ja vällillä illatkin, jotta on kyllä tylsää .. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 15:51

kyllä niitä erakkopäiviä pitää löytyä tasaseen tahtiin, viihdyin yks kesä kaks ja puoli kuukautta saaressa käytännöllisesti katsoen yksin, osaan olla jopa seurassa yksin jos oikein tiukoille menee

.. ja sitten taas yhtä hulinaa koko seurakunnan kanssa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 16:49

Viihdyn yksin oikein mainiosti. Hälinästä on jouduttava niin pian kuin mahdollista hiljaisuuteen ja omaan rauhaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:00

Olen oppinut vanhemmiten viihtymään tosi hyvin yksikseni. Saa tehdä asioita mielensä mukaan ja ennen kaikkea pitää paikat puhtaana ja järjestyksessä siten kuin haluaa. Hyvä kirja ja hyvää musiikkia, uusi käsityö, kiinnostava tv-sarja tai elokuva, mielenkiintoinen uusi ruokakokeilu jne. Minusta on todella rauhoittavaa kun osaa olla itsensä kanssa ilman että pitää tehdä jotain. Omasta tyttärestäni olen huomannut, että se on nuorille vaikeaa. Aina pitää olla jotain tekemistä ja kavereita kuulolla. Olisiko siinä syy nykynuorten levottomuuteen ja ahdistukseen. Kotona olisi hyvä joskus vain olla perheen kesken eikä aina keksiä jotain tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 17:57

Liiankin hyvin viihdyn itsekseni. Kun vuosia on jo ollut yksin, niin ei millään haluaisi lähteä toisten seuraan, ja kuitenkin juttuseuraa kaipaan aika usein. Sen olen korvannut itsekseen höpöttämisellä. Mutta niin kuin joku jo totesi, oma seura on niiiiin tylsääääää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 19:39

Minulla on minun kanssa oikein mukavaa. Olen jo tottunut olemaan paljon yksikseni, että välillä oikein kaipaankin takaisin omaan rauhaan . Talvella Egyptissä saana ika paljon olla omassa seurassani, mutta onhan sielläkin tullut haalittua tuota seurapiiriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:50

Viihdyn oikein hyvin, ei tämän parempaa seuraa olekkaan =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:04

Erinomaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 23:47

Kyllä oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:34

Kyllä, silloin voi lueskella ihan rauhassa.