oletteko herkkiä säikkymään, mitä viimeksi säikädit oikein kunnolla ja sait siitä myöskin hyvät naurut ?

minä säikähdin onni kisulia... olin vattupuskissa ja pelkäsin niitä kyitä, joten tuntosarvet olivat äärimmäisen herkkinä , kun onni tuli ihan jalkaankiinni tai sillai hipaisten.. iik olin metrin ilmassa ja huusin niin kovaa kuin ääntä lähti, kun huomasin onnin luikkivan säkähtyneenä pois , tajusin et se olikin onni vain.. mutta nauratti kyllä, kun sieluni silmin näin itseni hyppäävän ilmaan suu ammollaan tukka pystys, kyl pumppu meinas pysähtyy moisesta peljätyksestä.. heh :) voi olla kategoria minun tapauksessa koti ja puutarhakin..

Lisätty: 10.08.2009 - 14:51

nauraa ihan vatsakippurassa ... silmist vesivaluen.. :))) jaa et mix.. no kysyin säikähdyksistä , ja juttu pätyy saippuaan , jotta ei voi muuta , kuin nauraa ... yks puhuu kuust ja toinen maast .. tällee karrikoiden.. :)) ja hekottaa ... kiitokset päiväni parhaista nauruista.. :))

Avainsanat: säikky pelokas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 12:55

Oletko kuullut uudesta Haamu-saippuasta? Se pelottaa lian tiehensä.

Kysyjän kommentti

hyvä pelotin......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 12:31

Eilen säikähdin oikein kunnolla, kun menimme tyttäreni luokse kylään. 9-vuotias pikkuneiti oli nurkan takana kuurottamassa, kun oli nähnyt ikkunasta meidän tulevan pihaan..
Yleensä en tarvitse muuta kuin em tilanteen.. Meillä lapset tuppaavat säikäyttelemään tuolla tavalla, kun tietävät, että olen herkkä säikkymään. Sitten heille ainakin saan hyvät naurut aikaiseksi :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 12:39

Pieni ylimääräinen äänikin saa lirit menemään housuihin. Onneksi ei ole pahemmin pamahdellut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 12:45

En yleensä säikähdä kyllä kovinkaan helposti.
viimeksi säikähdin kun tuli nukkuessa se sellainen putoamisen tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 14:24

Kuules onttopohjaoy; mistäs tuota saipottia saa? Olis iha kätevä ainaki pyykkipäivänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 14:44

Ja täsmäsaippuointina kropalla häviäis kilot tai edes selluliitti,
eiks vaan OPOY?
googlaamalla ei esiin tullut muuta kuin saiputta ;-O,höh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 17:53

Onkohan porukat saaneet jo helteestä tarpeeksi, kun monella näkyi menneen cibyn kysymys jotenkin ohi. Siis että säikkynyt, olenko. En ole sen viimeisen pahan ukkosen jälkeen, kun telkkari vaihtoi itsekseen kanavia. Eikä siitä säikähdyksestä nauru irronnut. Oikeastaan nyt voisin jo sillekin nauraa. Oli se niin hupaisaa, kun kanavat vaihtuivat ihka ite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 18:12

Minut pojat säikyttää töissä useasti.. Kun olen toimistossani tietokoneella niin pari työkaveria kirjaimellisesti konttaa mun ikkunan ohi, ja tunkevat päänsä ovesta sisään samalla huutaen... =) Monta kertaa olen menny samaan jäynään ja joka kerta meinaa housuun tulla märät. Ja pojilla on hauskaa, ja kieltämättä mullakin kun joka kerta säikhdän yhtä paljon... =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:59

En ole mikään erityisen säikky, mutta tänään ollessani marjapuskissa metsästä kuului omituinen rasahdus, oksan katkeamiselta se vaikutti. Kukahan siellä oli tai MIKÄ siellä oli ? Sen jälkeen tuijotin sinnepäin pitkän aikaa ja etsin jotain liikkuvaa, ei näkynyt, onneksi. Karhuhan se olisi voinut olla tai hirvi tai sitten naapurin tirkistelijämies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:05

Rouva säikytelee päivittäin ja aina naurattaa.