Pullo askarteluni

Seuraavaksi pitäisi saada pirunnyrkki pulloon fi.wikipedia.org/wiki/Pirunnyrkki
Osat taustalla tässä harjoitelu työni www.aijaa.com/v.php?i=4644047.jpg

Avainsanat: askartelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 11:58

Oho,seuraavaksi ehdotan rakentamaan Rubikin kuution viinipulloon(saa olla jopa kokoa 0,18l).Muistaakseni jossain merimuseossa on ollut laivan rakennus pulloon-sarja,oikein vaihevaiheelta vitriinissä.Mielenkiintoista,mutta pitkämielistä hommaa,kaikki kunnioitus pitkälle pinnalle!(itsellä ei löydy)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 11:29

onpas sinulla tarkka urakka , laita kuvaa sitten, kun olet sen työn saanut valmiiksi ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 11:31

Pitäisi olla vissiin pitkät lääkärin pinsetit ja niin pieni ruuvimeisseli, jotta se mahtuisi pullonsuusta. Ja ainakin tuhat kertaa enempi keskittymiskykyä ja kärsivällisyyttä kuin mitä minulta löytyy. Mielenkiintoinen jutska kieltämättä.. Olen aina ihmetellyt noita pullon sisäisiä juttuja, kuten laivoja yms jotka ovat pullossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 11:54

Voihan sitä hullumpaankin aikansa käyttää ! Meillä 'viljellään' perunoita, eilen niitettiin rutontuhoamat varret, nyt pitäisi kuokkia muutama aari vähiä perunoita pois. Vähemmälläkin vaivalla saisi pottuja kattilaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 11:58

Minun SISARENI on jatkanut usean älykkyyden osoituksena vähemmistön koulutuksen sekä määrätyn riman ylitykyksen suorittaneena . hallittu osallistuminen liikenteen varhais osallistuminen joka kohdentuu ekä luokkalaisiin.Minä ajattelin yökätä , ja paperilla pyyhkiä naama turpani.

Lähteet:
I

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 13:22

Tässäkin alansa huippu, vaikka alkuun oli liian hapokasta....en pysty enää.....

Nyt Kola-Olli pystyi: pullo tyhjeni IS:n testissä
www.iltasanomat.fi/viihde/uu...id=1294746

Viimeisen lasin juominen oli kuin pitkänmatkanjuoksijan viimeinen kierros stadionilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:09

Itse harrastan vain sveitsiläistä päärynäviinaa,päärynän poistaminen pullosta on ongelmani,neste tulee aika helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:37

No on varmasti hankalaa ja aikaa vievää puuhaa.