Huomenta rakkaat napsulaiset ja oikein hyvää alkavaa päivää sekä viikkoa teille. Mitä näit ensimmäiseksi, kun heräsit tänä aamuna?

Kategoria lienee sen mukainen mitä näit.

Avainsanat: herääminen kuka mikä mitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 09:35

Hyvää huomenta ja mukavaa viikkoa myöskin sinulle :) Koirani iloiset kasvot näin aamulla ensimmäisenä.Häntä heiluen odotti vieressäni innokkaana,että koskas noustaan ja lähdetään aamulenkiile :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 06:02

mieheni joka ilmoitti , et lähtee töihin , joten hänen kasvonsa olivat ekana silmieni edessä.. :) huomenta sinulle , sekä muillekkin aamunsa herääville ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 06:59

Kaksi kissa jotka tuijottivat minua ja odottivat että herään ja nousen ylös, nukuin vähän tavallista kauemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:00

Lapsenlapseni.Olivat täällä yökylässä."Onko ihanampaa aamua,kuin tää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:10

Mieheni kasvot, kun hän herätti minut aamusuukolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:11

Hyvää huomenta olen ollut jo ylhäällä 5:10 lähtien
ensimmäisenä näin kännykän josta katsoin et saanko torkkua vielä
toisena mut ei vähäisempänä mieheni jonka herätin aamu kahveille

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 08:12

Huomenta itsellesi ja kaunista ja ihanaa alkavaa viikkoa sinullekin. Kellohan tuo silmien edessä tikitteli. Piti ihan lähennellä sitä ja katsoa mitä sillä oli asiaa. Ylösnousun aikaa sen vain ilmoitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:18

Jonkun "ihmeellisen" linkitetytyn kysymyksen napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:46

Aurinkoisen ja pilvettömän taivaan.
Ikkunan edessä ei ollut verhoja ja valoon kaiketi heräsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 09:46

huomenta, huomenta.
minul menee jonkin aikaa heräämiseen, siis sen jälkeen kun on noussu punkast ylös...eka näkymä oli omat kasvot vessan peilistä..ja sitten viel enempi hereillä näin miehen kasvot parvekkeen ovelta kurkkaamasta kun hän tuli lenkilt ja toivotti huomenet sekä kertoi lähtevänsä naapuritaloon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 10:08

Huomenta vaan täältäkin 'myöhäisheräänneiltä' ! Herätessäni tajusin auringonvalosta, joka tulvi verhojen läpi, että nyt voisi nousta. Kello oli jo yli yhdeksän. Mieleeni tulivat heti päivän projektit kasvimaalla, joten ihan virkeänä nousin, join kahvinlopun ja tulin vähäksi aikaa napsuttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 10:32

huomenta. läppärini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 10:54

Seinäkello se oli jonka näin ekana. Sinne aina katse suuntautuu automatic jotta näkee paljonko tiuku näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 11:13

Kiitosta sitä samaa sulle ja muille napsuttelijoille!
Eka herännäisyys 6lta,ei näköhavaintoa,silmät kiinni huussissa ja takas peiton alle,mutta 9ltä jo näkyi auringonvalo verhojen välistä,joten ponkaisin ylös ja aamiaisen jälkeen toimimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 11:23

Hyvää päivää kaikille!

Näin kumppanini kasvot aamusella. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 12:48

huomenia vaan! Näin ensimmäisenä kännykkäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 16:41

Näin mieheni nukkuvan ja kuorsaavan vieressäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 20:56

Aamulla 05.00 pirisi kello ja ukkokullan siinä vieressä näin. Ja toiseksi katse hakeutui Tiltu kissaan joka tuhisi lattialla sänkymme vieressä =))
Voiko ihanammin aamun enää alkaa . . . .