Mikseivät kaupunkihyttyset inise,ole isompia,eivätkä ne koskaan muuta maalle?

nyt mun säärien takaosaan ilmestynyt sarja punaisia paukamia,jotka kutisee niin etten hivaa mennä nukkumaan,pitäis vetää tosi kokovartalopuudutus,niin kamala kutka kintuissa.Hmenna apteekista Zyrtec tai jtkin.

Avainsanat: kaupunki eli lintuhyttyset sietämätön kutina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 10:04

Muuttolintuja ne ovat sinun hyttysesi. Egyptin koneesta tulleita, siellä niitä on sankoin joukoin. Tulevat sisälle hiljaa, asettuvat katonrajaan lymyilemään ja hiljaisuuden saapuessa laskeutuvat äänettömästi uhrinsa iholle saalistamaan. Äänen kuulee ainoastaan, jos sattuvat juuri korvan juureen eksymään. Niitä ne ovat.

Kysyjän kommentti

K

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.08.2009 - 01:00

Jollakinhan teidätkin pitää yllättää, ja miksi ne tänne maalle tulisi. Savostakin melkein kaikki muuttaneet sinne stadiin. Eihän täällä ole niille pistettävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:06

Täällä valitettavasti kaupunkihyttysetkin inisevät, se kun on minusta vielä rasittavampaa kuin itse pisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 01:08

Kun ne tykkää asua kaupungeissa. Siellä kun sitä pistettävää ja syötävää riittää. Niistä on tullut hiljaisia, kun eivät siellä metelissä kuulisi omaa ininää kuitenkaan. Johan siellä tintitkin laulaa eri tavalla kuin täällä landella. Se on sitä muuttumista, vai liekö ihan mutaatioitumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 01:13

Hyönteistieteen ensimmäinen laki: Aina jää eloon vielä yksi hyttynen. Hyttyset on mun kamuja. Aina kun näen hyttysen, taputan sitä selkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 01:15

Hommaa joku herkullinen syötti niille niin saat itse olla rauhassa, mullakin on täällä yksi ihan paukamille syöty espoolainen eikä itellä ensimmäistäkään pistoa ....

ps. Zyrteciä sekin syö jotta saa nukutuksi ... siis se espoolainen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 06:07

kannattaa ottaa antihistamiinia , ja osta myöskin kortesoonirasvaa, sekä käytä ohvia... ei tarvitse huitoa...meillä ei täällä nyt olekkaan hyttysiä, liekö sinne muuttanut luoksesi....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 07:44

Maalta pako kaupunkiin, näin se on ollut..pitää kaupunkilaisilla olla pientä virkinettä, kun jahtaavat hyttysiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 09:54

Kyllä kaupunkihyttysetkin inisee. Mutta ei ne viitsi lennellä maalle saakka maalaisserkkuja tapaamaan, kun kaupungissakin on tarpeeksi verta imettäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 14:27

Koska maalla hyttyset on isompia, äänekkäämpiä ja pistävämpiä hehhehh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:11

Ne eivät ole muuttolintuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:41

Ainakin kaupungissa niitä hyttysiä on vähemmän