Jos läheiselläsi on ystäviä joiden kanssa heillä on hauskaa, miten suhtaudut?

Tuntuuko että se on sinulta pois vai oletko iloinen hänen puolestaan.
Olen huomannut sisaressani piirteen että hän loukkaantuu kun joku muukin on minulle
tärkeä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 16:39

Kaikilla saa olla omat ystävänsä ja sitten ehkä myös yhteisiä ystäviä. Olisi raskasta, jos pitäisi olla monille ihmisille vain ja ainoastaan se ainoa ystävä, jonka kanssa hän voisi pitää hauskaa.. kenenkään voimat eivät riittäisi siihen.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Näin minäkin ajattelen ja käyttäydyn omien ystävieni kanssa siten. En minä ole maailmannapa jonka ympärillä kaikki pyörii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 23:40

Tyhmää ja naurettavaa,mutta mun mielestä aika inhimillistä,näen sen jonkunmoisena mustasukkaisuutena<koen itse saman tunteen,kun mun poika viihtyy niin hyvin appivanhempiensa kanssa,jotka on maailman ihanimpia ihmisiä,olen viettänyt itse heidän luonaan jo useita jouluja ja kuinka kodikkaita ja lämpimiä jouluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 23:41

Kylä ilotsen muten omistakin ystävistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 23:57

Sehän on maailman luonnollisin asia suhtautua kaikin puolin suopeasti, iloisesti, riemukkaasti jos läheiseni viihtyy paremmin muiden kanssa. Tylsää olisikin, jos aina minun kanssani olisi. Ei olisi hänellä hauskaa, eikä olisi minullakaan. Se on varmaankin jonkinlainen mustasukkaisuuden ilmenemismuoto. Täytyyhän meillä kaikilla olla muitakin ystäviä kuin omat sukulaisemme. Minulta se ei ole poi, vaan päin vastoin. Olen iloinen toisen ystävistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 00:35

Ei haittaa mittään. Antaa olla vaan. Kyllä naurua maailmaan mahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 00:51

ei ole multa pois, parhaassa tapauksessa plussa mullekkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:07

Eihän siinä nyt mitään ole, iloinen olisin puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 06:15

ei siinä mitään yhtyy nauruun mukaan tai suo toiselle ilon hetkiä, kyllä ystäviä toki pitää olla omallakin ystävällä ja yleensä kaikkea hauskaa kommellusta sitä sitten yhdesäkin nauretaan... ei siis yhtään haittaa... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:17

Minä nautin kun naapureilla on hauskaa
en aina jaksa valvoa niin pitkään kun he
mutta nukahdan siihen iloiseen nauruun
mikä kantautuu makkarin ikkunan kautta sänkyyni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:41

Jos tytär viihtyy hyvin muidenkin kanssa olen erittäin tyytyväinen ja onneksi hyvin usein myös näin on. Normaalia sosiaalista kanssakäymistä minusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 10:34

enn mitenkäään... on mullakin ystäviä joide kanssa on hauskaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 12:02

Olisihan sitä ollut mukavaa olla yhdessä niiden mukavien ihmisten kanssa. Mutta kateellinen en ole. Minusta on aivan kivaa olla vaikka yksinkin kotona, sekin on hauskaa. Ja kyläilyistä on niin mukavaa tulla takaisin omaan kotiin. En oikeastaan ole ollenkaan mikään vierailuihminen, siellä pitää istuakin aina niin ryhdikkäästi, eikä saa löhötä, niinkuin kotisohvassa.
Olen jopa alkanut vältellä vierailuja, en siis jaksa jatkuvasti ihmiskontakteja, oli sitten mukavia tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 14:28

Pitäisikö siihen suhtautua jotenkin erityisesti? Mukavaa että on ystäviä, kaikilla :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:13

Nautin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:42

ihan ok