On ollut kiva viikon-loppu?? mutta aika ikävä tämä loppu-viikon-loppuu minulle??

Lisätty: 09.08.2009 - 22:36

Eikös asia ole näin..kun oiken hilpeää..sitte sattuu jotakin..mikä pistää hymyn hyytymään??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2009 - 09:55

Työviikonloppu on ollut, niin ja olimme kylässä rapujen kanssa. Söimme ne yhdessä, se oli kivaa.
Kerrohan Liisukka heti kuulumiasi, kun tiedät jotain pojan kohtalosta.

Kysyjän kommentti

Kiitos ..Kaikki hyvin nyt...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 22:14

on tuo todella sullista ollut sinulle , toivotaan , et kuitenkin kakki muuttuis parempaan päin.. nyt vain pitää oottaa , nyt on kyllä ihan kauheeta , kun joutuu vaan odottamaan.. jaksamisia ja voimia koko perheelle...itselläni ei ollut mitään noin surullista , kuin sinulla on nyt ... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:16

Sepä harmi, jotain siulle taisi sattua. Toivottavasti kaikki on ok, vai onko? Itse olen ollut työssä ja niin edelleenkin. Alkuviikko sit vapaalla. Sää on mitä parhain, hiki virtaa vaikka vain istun koneen ääressä. Päässä pyörii rakennushommaa, marjastusta ym. arkisia asioita.....vähän tässä mietin syyskuun lomaakin. Heips vaan sitten kaikille yökukkujille. Ajatellaan sinisiä ajatuksia elokuun kuutamossa.

Lisätty: 09.08.2009 - 22:19

Lueskelin noita kysymyksiä taakse päin, kun selvästi en jotain tiennyt. Jaksamista sinulle Liisukka...paranemista potilaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:28

Mulla ollut loistava viikonloppu,ei mitään valittamista,päinvastoin,mutta sulla mennyt aallonharjalta kaivonpohjalle,elämä on.Hieno sää ollut ja ihanan samettinen elokuun ilta,kiirehdin just kotiin katsomaan Wallanderia,poikani paistoi puuhiiligrillipitsaa ja hyvää oli,runsailla täytteillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 22:28

Jos ei nyt niinkään kiva, niin kivulias ainakin. Ei oikein tunnut kivalta nyt hehkutella kun sinulla on siellä murhetta ja pahaa mieltä. Mutta asiat järjestyvät, usko pois ja Niko paranee.

Lisätty: 09.08.2009 - 23:47

Anteeksi tuolla äskeisessä painovirhe paholainen, kirjoitin tunnut, piti ehdottomasti olla tunnu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:38

aika kiva.. siskojeni luona olin kylässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 23:52

Vaikeudet on voitettavissa tavalla tai toisella.Aurinko on kyllä hellinyt kuin lapsuuskesinä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2009 - 00:10

Kivaa on ollut varsinkin tänään. Hikoilin sienimetsässä, ja huomenna jatkan mustikoitten parissa samaisessa metsässä. Ovat isoja ja maukkaita. Ilmat ovat suosineet marjasatoa.

Lisätty: 10.08.2009 - 00:11

Toivottavasti kaikki menee hyvin vielä sinunkin kohdallasi ja pystyt taas pitämään hauskaa ja iloitsemaan. Kyllä se poika varmaankin paranee. Uskottava on, muutenhan ei ole mitään järkeä elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:08

on ollut juu ihan mukava viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 02:38

Erinomaiset kelit. Toivottavasti jatkuvat vielä koko elokuun ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:13

Toivottavasti sinulla liisukka on pian asiat parempaan päin, voimahali!

Oma viikonloppuni meni mukavasti kotihommia tehden, kesäteatterissa käyden ja ihan vaan oleillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 10:36

ihan kiva, mut en tykkää viikonlopuista, kun on muutenkin loma.. ku sillon ei esim. posti kulje

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 11:14

Aikas tylsä viikonloppu oli, sellainen normaali.

Löysin kyllä ihanaa mustikka jäätelöä. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:15

Yes mainio kotiinpaluu.