Miksi peili valehtelee?

Kerro kerro kuvastin...

Lisätty: 09.08.2009 - 22:57

Kiitos hurjatta. Tuossa vastauksessasi on sitä elämän filosofiaa!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 22:55

Ihanaa, että peili ei aina kerro totuutta ! Eihän sitä muuten jaksaisi hymyillä omalle peilikuvalleen ja kehua sitä hyväksi ihmiseksi, jos sieltä paistaisi koko totuus !

Kysyjän kommentti

Kiitos, näin se olisi nähtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 20:49

ei se taida valehdella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 20:50

se valhe on katsojan silmässä, niinkuin kauneuskin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 21:14

kysyin tuota asiaa veljeltäni, jolla on lasiliike, et millaisia peilejä he laittaa vaateliikkeisiin, kun siellä kaupassa se vaate on ihan jees, mutta kotona jo käyttökelvoton, kun näyttää ihan eriltä siellä kaupassa sitä sovittaessani.. hän väittää, et ihan samaa ainetta se peili siellä , kuin minulla kotonakin... mikähän sen vaatten sitten pilaa, heti kun se kotiin tulee... kummastelen, mutta olen varma jotta siellä kaupassa on feikki peilet, eli väärentävät, ne ikään , kuin vaan tekee esim. hoikemmaksi, sopivammasksi ja vaikka miksi, mutta koti peili on aito ja väärentämätön... olen siitä aika varma....et näin on.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 21:20

olet loman tarpeessa, kun peilikuvasi muistuttaa passikuvaasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 21:50

Peilikuvaan on uskominen =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 21:53

Olet halunnut toisenlaista kuvaa itsestäsi? Vai kuinka? Kaikki on siitä mitä itse haluaa ja kuinka ajattelee kuvan olevan!
Jokaisen oma ajatus tuo kuvan itsellesi ja peili sen sitten toistaa!!!!!!!!
Hauskaa kesän jatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:01

Eihän peili valehte..näytää totuuden..välillä ihan kauniin kuvan näytää..mutta välillä katson..mikä ovelan näköinen..otus on peilissä....no tottakai minä itse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 22:02

Ei se ikävä kyllä valehtele. Mielestäni se on ainut joka kertoo totuuden. Ystävät, tuttavat ja kotiväki saattaa kyllä valehdella, että oletpas sinä hieno, nätti, hoikka, ym. kaikkea soopaa. Mutta menepäs peilin eteen, niin tiedät mitä uskoa. Ja tämä on ihan oma havainto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:21

Miulla se on sellanen peili, että luettelee kaikki rypytkin...ja käskee laihduttamaan, marmattaa pömppömahasta ja silleen. Särkeä ei voi, kun sitten tulee tuhannen vuoden onnettomuudet...vai miten se nyt oli?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:39

valehtelee koska näet aina peilikuva.. eli se kääntää kasvosi toisinpäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 23:58

Miksi vaili pelehtelee. Eihän se ole kun käänteiskuva

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:11

Katsojastahan se riippuupi mitä näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 07:04

Ei minun peilini ainakaan valehtele, minä kyllä olisin mielissäni jos 20 kg menisi piiloon kun peiliin katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 09:39

Peilin kertoma kuulunee samaan joukkoon kuin vanhan koulukaverin tapaaminen. Kaikki muut vanhenevat paitsi minä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 16:58

Minullakin peili valehtelee joka päivä. se ei kerro koskaan mulle totuutta että onko totta vai ei. Jos katson ja kysyn siltä niin ei totuutta tule. On se kyllä kumma juttu ja monella muullakin on samoin kuin mulla. No hyvä kun en ole yksin että asiat samoin muillakin kun minulla. se kyllä lohduttaa minua jo paljon. Minä ensin luulin että mun peilisäni on joku vika, mutta eipä se ollutkaan kun muutkin näkee samaa. Siis tulos että VANHUUS EI TUU YKSIN. ET NÄIN ON NAPSU KAVERIT NYT ASIAT.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:18

Sehän onkin valekuva.

Lähteet:
fysiikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 15:48

Koska se on melkein aina vähän likainen. Pakko olla, koska en minä NOIN vanha ole!