Mikä on vuoden kauhein kuukausi ja miksi ?

Kategoria : sitä sun tätä

Avainsanat: kuukausi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 19:55

Jos noist kahestatoista pitäisi valita, niin se on varmaan se lokakuu...loskaa, räntää... eli ei mitään puoleen eikö toiseen ainakaan sään suhteen...

Kysyjän kommentti

Miunkin inho kuukausi on lokakuu. Kaikkein piemein ja loskaisin =(
Marraskuun puolenvälin jälkeen yleensä helpottaa =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 18:57

Kyllä se on minulle marraskuu, on synkkää ja pimeää, ja tylsä kuukausi, seuraava kuukausi on parempi kun joulua suunnittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 18:57

Kaikki pakkaskuukaudet on kauheita. Ahistaa pelkkä ajatuskin, saati se pakkanen. Inhoankohan mitään niin paljoa kuin talvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:59

JOULUKUU ja joulu Koska kukaan ei muista enää miksi sitä vietetään. Kauppiaat tykkäävät joulukuusta.
Joulukuu pelkää akkojen hössötystä hiljentymisestä ei tietoakaan.

Lähteet:
Tulee joululahjana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:11

ihan just kuin lettupino sanoi, olen hänen kansaan ihan just samaa mieltä... tehdään ruokia sataa sorttia ja kannetaan niskavääränä niitä sitten kompostiin ... ikinä en opi.. ei sitä joulunakaan määräänsä enenpää jaksa syödä, mutta sitä vaan höösää ja höösää.... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:15

Marraskuu, koska on pimeä ja sateinen. Usein myös työntäyteisin kuukausi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:16

maarit3: n kanssa samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:24

Huhtikuu, talvi lopussa ja kesä alkaa parin kuukauden kuluttua. Hiljaisin kuukausi vuodessa muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:30

En tiedä onko minulla "kauheinta" kuukautta, mutta se mistä en oikein pidä, on helmikuu..Tammikuu menee siinä vuoden alkuna, mutta helmikuu on meidän korkeuksilla kylmä ja ikävä kuukausi mielestäni. Vielä on pitkä aika siihen, että kevät alkaa ja aurinko lämmittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:56

Mun mielestä koko talvi on ikävää aikaa. Välillä sataa, välillä on pakkasta. Tiet ovat floskaiset tai liukkaat. Sää kävellä kieli keskellä suuta, ettei kaadu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 20:21

En taaskaan osaa nimetä mitään tiettyä kuukautta, mutta jokin loskaisista ja kylmistä syyskauden kuukausista se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 21:02

Joulukuuhun minäkin päädyin, se sisältää eniten ristipaineita ja tapakäyttäytymistä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:24

Kyllä se on aina kylmin kuukausi, eli useimmiten maaliskuu minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:40

tammikuu.. pitkä ja kylymä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:58

Marrasjoulutammihelmimaaliskuu, koska on pimeää, pakkasta, lumitöitä. sukkahousuja, kylmiä varpaita ja neniä täällä Suomessa. Siksi muutankin pois, käyn 'kuittamassa' perhejoulun ja menen takaisin sinisen taivaan alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 23:40

Lokakuun loppu/marraskuu ku alkaa joulutavaroita ilmestyy kauppoihi ja jouluvaloja ihmisten ikkunoihi (eli siis liian aikane ja kaupallinen joulu).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 23:44

Marras-joulukuu,ensteks pimeetä ja kamalaa,sitten valaistuu,mutta tulevat joulun "valot" ja joulunajan riesat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:12

Eiköhän se ole Marraskuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:20

Helmikuu. Silloin on yleensä kovimmat pakkaset ja sataa eniten lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:26

Mielestäni ei mikään.Nauttikaamme näistä kaikista kuukausista sekä hetkistä,joita luoja meille suo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:03

Kyllä minulla on Lokakuu on pimeää sataa, rapa roiskuu tiellä.on tylsää ja ankeaa aikaa. en ole lainkaan syksyn ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:19

Toinen toistaan ihanampia.