Kuka sukulaisista on siulle läheisin ?

Avainsanat: sukulainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 18:47

Miun mieheni ei oos sukuu mulle, joten ei voi sit olla hän, läheisin äitini henkisesti, koska emme voi enää koskaan yhdessä tehdä mitään mitä ennen (hän vanhainkodis halvaantuneena), mut sit tietty nuot omat kolme poikaani lähinnä, ja omat veljeni, näit nyt ei mitenkään saa järkättyy läheisin -järjestykseen, kun niin eri tavalla kaikki läheisii... jos joku pitäis valita, niin se on tuo keskimmäinen veljeni, joka on eläny melkistä saman ajan kuin mä ja muistaa viel isän ja isän vitsit ja metkut sekä kaikki meitin yhteiset nuoruuden kolttoset ja tekemiset ja seurustelut:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 18:37

tuo kultsi, lapset ja heidän lapset sekä kissapojat onni ja otto.. kakki nämä yhtä tärkeitä... :)
jos siis sukulaisista niin sisarukseni ja serkkuplikkani...

Lisätty: 09.08.2009 - 18:51

niin tuli luetuksi ensin kuka on läheisin, niin siitä johtuen tuo ekavastaus.. soryy...lukivirheeni.... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:49

Kyllä lapset ja heidän lapsensa ovat, en voi erotella kuka läheisin olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 18:50

Poikani perheineen ja veljeni ovat minulle kaikkein läheisimmät ja rakkaimmat. Äiti se ennen oli, mutta hänestä jo aika jättänyt kauan sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:21

äiti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:25

Lapset, ja sisarukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:59

ei mene mihinkään järjestykseen vaikka koittais, oma merkityksensä koko porukalla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 20:17

Kuka läheisin. Varmaankin se on minun vanhin sisareni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 20:39

Keskimmäinen sisareni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 21:56

Sukulainen..hm. tyttäreni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:19

Lapseni ja sisareni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:42

lapseni ja lastenlapset.. ja kaksois-sisareni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 23:36

Mun poika on ykkönen ja pikku-vaimo(koska on niin pieni ja siro)on toinen,vaikkei ole sukulainen,vanhuksia mulla ei ole eli ei muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:13

Äiti, isukki veli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:15

Lapseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:22

Lapset ja heidän lapsensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 10:48

Lapset, järjestykseen laittamatta, kaikki yhtä tärkeitä ja rakkaita. Yritän nähdä niin usein kuin mahdollista, eilenkin poikaa näin ahkerana pihanrakennushommissa. Lapsenlapset ovat tosi rakkaita, ja raskaita hoitaa, mutta jaksan, jaksan. Eilen viimeksi ja ehkä taas huomenna. Ovat pieniä niin vähän aikaa, sitä ei niiden äiditkään ymmärrä. Niillä on niin pienet ja tahmeat kädet ja ihanat pulleat varpaat, jotka eivät hikisinä tahdo oikein mennä edes sandaaleihin kunnolla.
Oma äitini on minulle läheinen, häntäkin käyn ulkoiluttamassa, kun ei oikein itse saa lähdettyä yksinään, ja parempi on ettei lähdekään seikkailemaan rahojensa kanssa Sörnäisissä.
Ja jos tuota miestä ei olisi, niin elämäni olisi myös aivan erilaista. Ei olisi noita etäpeltoja ja kasvimaita, ei saunaa joka ilta puhumattakaan kaikesta muusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:07

Lapseni sekä lapsenlapsi joita vielä tällä hetkellä vielä yksi sekä tietenkin mieheni. sit on myös oma äitini ja anoppini joka on minusta hyvää huolta pitänyt. minä en kyllä samaan itse pysty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:21

Lapset.