Nyt ihan tyhmä kysymys?? jos saan ystävän tähän NAPSUUN mukaan?? mitä minun tehtävä???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 18:39

Joskus joku opettajani sanoi, että ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia.
Mutta asiaan...
Valitse tuolta ylälaidasta Oma Napsu ja sitten sieltä kaverit.
Vasemmasta alalaidasta löydät kaverikutsun, niin meistä Napsulaisista ja myös mahdollisuuden kutsua uusi Napsulainen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 18:40

en tiedä muutakuin annat linkin tähän napsuun ja siten hän löytää sivun... :) ois kivaa saada uusia napsulaisia ....joten hoputappa hän tänne napsuun.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 18:48

Matilda jo ehti kertoakin mitä teet, joten toimi. Kivaa on saada tänne uusia Napsuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 20:15

Jos sinä tätä risteily-ystävääsi tarkoitat, niin saamme varmasti vähintään yhtä hauskan uutukaisen kuin sinäkin olet.

Lisätty: 09.08.2009 - 21:19

Mene tuonne niin siellä on selvä jutska.

www.napsu.fi/pisteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 00:19

Agiteeraa vaan porukkaa tänne,lisää höpäjämään,saathan siitä lisää pointsejakin.Onko uusi kilpailu jo julistettu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 10:51

Minäkin olen yhden ystäväni tänne houkutellut, ei vain ole vielä ehtinyt mukaan tähän leikkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 15:34

Hän kirjautuu Napsuun ja sitä kautta vaikkapa pyytää napsukaverikseen vaikkapa sinut tai kirjautumisen jälkeen sinä hänet:)