huh huh.nyt tuli mieheltäni kysymys? olenko katsontut seksijuttuja netin kautta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 21:56

Ja mitäpä pahaa tuossa on normaalia asiaa!!!!
Siitä on tehty vain sellainen myytti ,että on pahaa ja häpeällistä, mutta joka päiväinen hommahan tuo on? Eikö vain?

Kysyjän kommentti

Näin on...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 17:43

Mitähän siihen sitten vastaatkaan ? Mistäköhän miehesi tuollaisen ajatuksen sai mieleensä vaiko ihan tuosta vaan kysäisi ?? No, vastaat tietty hänelle kunnian ja omantuntosi kautta =O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 17:54

Sinähän tietysti kerrot, oletko vai et. Ei sinne kuulemma kannata mennä paljoa katselemaan, kun virukset tulee äkkirynnäköllä koneelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:21

Vastaat hälle totuuden. Jospa miehesi haluaa katsella siun kaa yhdessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:45

en suosittele ainakaan sellaisille sivuille menevän keneenkään, kuulin juuri , että ne sivut ovat saastuttaneet tietsikoita , en tiedä olikos tuo juttu vitsi,mutta en ainakaan itse käyttäis sellaisia sivuja... jot voit sanoa miehellesi , et eikannata käydä kenenkään .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:25

no ei sen pitäisi mihinkään vaikuttaa.. rehellisesti kerrot vaan. ihan varmasti miehesi ainakin on katsonut, mies kun on

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 20:11

MIstä hän sellaista luulee? Onko itse käynyt poissaollessasi ja laittaa muistamattomana sinun syyksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 20:45

Ei kai sillä ole väliä vaikka kurkkaisitkin, jos mielesi tekee. Sisareni lainasi suurin odotuksin seksivideon. Leffa olikin niin pitkästyttävä, että hän laittoi sen pyörimään väärinpäin, että sai edes nauraa.

Kielletyltä hedelmältä meni viehätys. Kuten edellä sanottu: katsokaa yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:15

eihän siinä mittään, vastaat vaan ihan rehellisesti, itse ainakin voisi nmyöntää ihan ilman häpeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 08:20

Vastaat rehellisesti ja kysyt, onko miehesi katsellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:23

Teillä on toimiva parisuhde.