Nyt alkaa itkettää?? kysyt varmaan nyt miksi??

Tyttäreni miehen pojalla...mahdollisesti..tämä sikainfuenssa..ollut viikon kovassa kuumeessa.....äskettäin vietiin pillit vinkuen sairaalaan..meni tajuttomaksi..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 16:58

Voi liisukka, miten kurjaa. Näin äkkiä se sinun hyvä mieli pyyhkäistiin sivuun, ja nyt saat olla huolissasi tyttäresi perheen sairastapauksen vuoksi. Toivon, että kaikki menisi hyvin siellä sairaalassa, eikä sinun tarvitsisi murehtia pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 17:19

Toivottavasti jokin muu kuumeen aiheuttaja kun tätä lämmintäkin on ollut.Pikaisiin paranemisiin hänelle !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 17:38

Liisukka yritä olla rauhallisella mielellä, jos vaan jaksat.. Hän on siellä sairaalassa kuitenkin hyvässä hoidossa ja kaikkensa tekevät.. Paranemisia pikaisesti toivon hänelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:18

voi toivottavasti kaikki menee hyvin yritä rauhoittua ja hmm kuuntele vaikka rauhallista musiikkia =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:26

Näin ne elämän tilanteet muuttuvat hetkessä.
Varmasti olet huolissasi, mutta ole vahva ja jaksa olla tyttären perheelle tukena, se palkitaan myöhemmin.
Laitan täältä siulle virtuaali halin ja toivon pikaista paranemista pojalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:57

jaksamisia sinne perheelle ja sinullekkin ... onkos kovin pienikin poika .. kerro vällillä kuulumisia , mitenkä pieni jakselee... toivottavasti hän jaksaa kamppailla ja pareen pian...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 20:10

Voi liisukkaystäväin. Kaikki kyllä korjaantuu. Älä hätäile, hän on nyt osaavien käsien hoidossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 20:47

Haleja ja voimia tilanteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 21:59

Toivotaan parasta, ettei olisi kuin joku tulehdus!!!!!!!!
Oikaista paranemista hänelle ja sulle paljon voimia ,elämän tiellä!!!!!!!!
Ajattele hyvin positiivisesti, niin kaikki meneekin niin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:25

Mainiota,että pääsi sairaalaan saamaan hoitoa,yritä sinä olla pystyssä tukena ja varmasti oletkin,Liisukka sitkeä sissi!Ajattelet lämmöllä risteilymuistoja ja kestät tukea omaisia seuraamassa sairaalan kuulumisia!Toivottavasti jokin rankka tulehdus,eihän kaikki äkkisairastumiset ole H1N1:tä.Voimia kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:42

Kyllä suomalaisen sairaalan henkilökuntaan voi luottaa, osaavat siellä hoitaa, odota vain reippaana !

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:17

voimia ja jaksamisia sinne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:17

Voi kauheata mikä uutinen minä kauhistuin. aloin melkein itsekkin itkemään. Miksi ja miten hän sellaisen nyt sai. TOIVOTAN SINULLE KOVASTI JAKSAMISTA SEKÄ VOIMIA ET LAPSI TULIS KUNTOON. EN KIKINÄ TOIVOIS TOTA FLUNSSAA KENELLEKKÄÄN. ilmoita sit kun taas kykenet et miten lapsi selvisi siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:23

Ikävää.