Niin ihanan lämmintä, Pohjois-Savo:+27,2 varjossa. Kiva maalata kasvihuonetta, paistaa mustikkapullia...mitäs te muut puuhaatte?

Avainsanat: hellesää pihatyöt perhe koti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 13:08

Minä vähän rästihommiani sisällä teen ,kun tuo flunssa on nyt vähän hellittänyt, ulkona on lämmin ja kaunis sää, mutta kun vähän on vielä tukala olo niin pysyttelen sisällä.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti olet jo terve.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 13:17

Saman verran lämmintä myös Hämeessä. Karvapallon pelluuseen menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 13:24

Hellelukemilla Hesassakin, terassilla on hyvä istuskella ja lueskella kaikennäköistä rästiin jäänyttä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 14:04

Teen kaalilaatikkoa ja harmittelen kun kaikki kaverit on kunkkareissa. Olisin lähtenyt muuten kyläilemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 14:16

Samasta säästä nautitaan täälläkin niinkuin VV raportoi,onneksi ei tarvi tehdä mitään eli en tee mitään.Illaksi Espooseen visiitille ja syömään grillissä ritilällä paistettua pitsaa poikani luokse,joka on varsinainen teeseitsegourmet-chef.Tapaamme harvoin,kun ne "nuoret" on niin kiireisiä että hirvittää,aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 14:34

+25 näyttää täl hetkel, kerrankin sunnuntai niin, ettei ketään tulos syömään, joten koht voi ottaa pikku (1/2h) päikkärit, ja kunhan aunringonpaiste pihast siirtynynnä talon taakse, niin ehkäpä grillaillaan sit keskenään näit hornettei (mitä lie) ja salaattii siihen kyytipojaks:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 14:44

Tässä kotihommia teen...ajatus eilisessä ihanassa Tallinan risteilyssä..mikä ei ikinä unohdu...se jäi tallenukseen mitä ei häviä ennen kuolemaa,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 15:02

Maaningalla ollaan samoissa lukemissa. Tänään on ollu varsinainen lepopäivä =)
Laiturilla istuskelua ja uintia ja välillä varjoon istumaan.
Ruokaa tein, siinä suurin ponnistelu tälle päivälle.
Naatiskellaa, ei tätä herkkua pitkään kestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 16:15

Upeasta säästä nautitaan täällä Espoossakin. Vasta nyt maltoin nousta aurinkoa ottamasta ja ajattelin tehdä mustikkapiirakan ja keittää vatkatun vadelmapuuron. Kyllä kesä on ihanaa!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 16:39

Olin sienimetsässä kolmisen tuntia, ja sain niitä ihania kanttarellejä. Pitää ne nyt käsitellä ja loppuilta meneekin tässä laiskotellessa kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 17:47

Vieraideni kanssa olen viettänyt tätä päivää.. Lapset vievät niin kovin mukanansa, että hetket unohtuu :O Roissa on myöskin todella hellettä tänäänkin.. Ollut jo lähes kolme viikkoa tällaista. Ei ole tullut vettä tippaakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:20

töllään tietokonetta kun ei ole muuta tekemistä tänään kaveri sai kotiarestia liiasta rahan käytöstä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:14

oltiin viikonloppu järven äärellä oli niin ihanaa ei hellettä, kun pieni tuulenväre kävi ja istuin varjossa, söimme grilliruokia, jotta ei tarvinnut olla sisällä, kuin yöllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:26

mökillä syömässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 20:09

Olimme kotiutuneet juuri mökiltä. Täällä E-S:n puolella oli 26 varjossa. Äsken katsoin mittaria niin vieläkin on 21. Tuli taas muutama hyötyliikunta-askel otettua kun kipitin alakertaan ja ulkomittarista katsomaan tämänhetkisen tilanteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:17

Polkupyörän laittoa aurinkoisessa pihassa ja sitten pitkä lenkki.
Uuden eräkaupan avajaisissa (paljastui vasta kun tulin ulos että avajaiset on vasta huomenna ja tänään oli kutsuvierastilaisuus, hieman ihmettelin kyllä reilua kakkupalaa...).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:17

Omn ollut juu lämmintä, ehkä vähän turhankin hiostavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:25

Keinussa kellien , rouvaa hellien.