Uskotteko?? Eilinen päiväristeily on mitä en ikinä unohda..

Tosi hauska..

Lisätty: 09.08.2009 - 14:07

Paljastan nyt...olin pinenä-tyttönä rahastaja-tyttö Onni Vilkaalla..mikä oli ihanaa aikaa olla töissä...Olemme tehneet reissuja joka vuosi..entiset työkaverit..nyt on porukka..pienentynny..meitä oli enään kaksi..kun teimme reissun Tallinaan..Matka jatkuu kumminkin lähden Leenan kanssa Turkkiin 16.10...ja tulee todella hauskaa olemaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 12:00

EN usko,ellet kerro enempi!Missä,kenen kanssa ja mitä NIIN hauskaa tapahtui?nimim.kihelmöi uteliaisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 12:26

Uskotaan uskotaan, sää suosi, seura oli mahtavaa, ruoka herkullista??? PateT:n kans samaa mielt, jaapa kokemuksesi meitin kanssa, pliiiis:)

Lisätty: 09.08.2009 - 16:24

Kiitos, et helpotit meitin uteliaisuutta; kuullosti tosi mukavalta reissult ja lisääkiin siis teitil tulos, jee:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 12:33

Uskotaan ja vielä paremmin jos hiukan valaiset asiaa enemmän...odottaa uteliaana hän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2009 - 12:46

Niinhän ne risteilyt yleensä on. Mutta kerropa hiukan lisää. Haluaa kuulla jotain kivaa, joohan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 13:20

En usko! Nyt kyllä kerrot heti kaiken rehellisesti ja mitään salaamatta. Me ei kerrota kellekkään. Kunniasanalla!

Lähteet:
uteliaisuus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 13:31

hyvät sulle,
mutta jottei noi muut Napsulaiset (enhän minä) ihan uteliaisuuteen ratkeaisi, niin kerro ainakin vähän lisää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 14:59

Eikös sitä sanota, että pidot paranee kun väki vähenee.
Ihan kuullostaakin siltä, että olet nauttinut risteilystä hyvässä seurassa ja vieläpä niin, että lisää mukavaa tiedossa. Tosi upee juttu =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 16:17

No uskon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 17:24

Uskon! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 17:36

Pakkohan se on uskoa.. Sinulla on ollut ihana päivä eilen entisen koulutoverisi Leenan kanssa, kun Tallinnan risteilyn teitte.. Olen iloinen sinun puolestasi. Ihanaa, että joskus on todella mukavia päiviä :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 18:21

tiedän että ne todellakin jäävät mieleen varsinkin jalka rakkuloiden perusteella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:16

oli hauskaa lukea sinun tarinasi , oikein kivoja tuleviakin matkoja teille ja niitä varmaan tuleekun.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 19:27

miksen uskoisi, jos niin sanot

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2009 - 20:03

En epäile sitä minkä todeksi tiedän. Eikös se Junnukin laulanut: aina hauskaa olla pittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:05

Laivalle pääsy on aina hieno hetki.
Tarkoitus vetästä sisävesialuksella parin tunnin "risteily" piakkoin ja sitten syksyllä parinkymmenen tunnin risteily. Laivalla matkustaminen on kiirentöntä ja parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.08.2009 - 01:18

Kiva kun oli kivaa, minä sitten lähdenkin ensi lauantaina!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 17:21

Kiva jos on kaveri jonka kanssa voi lähteä matkaan ja nauttia todella matkasta täysin rinnoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:25

Uskon.