Mistä mahtanee johtua että jotkut linkit ei toimi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 01:49

Linkkien toimimattomuuden syynä on yleensä se, että tiedosto on poistettu palvelimelta tai palvelin ei enää ole edes käytössä. Itselläni on palvelimilla myös sellaisia tiedostoja, mitkä eivät edes käyttäjille näy, ellei niitä osaa sieltä nimellä hakea. Myös väärin kirjoitetut tiedostopolut eivät tietenkään toimi. Joskus myös unix ja windows eivät osaa keskustella keskenään ja tiedostojen nimet "muuttuvat" sekalaisiksi tiedostoiksi. Tiedostopolkujen nimissä ei myöskään saisi käyttää skandeja eikä erikoismerkkejä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2009 - 04:57

URL-osoitteet ovat saattaneet muuttua jonkun uudistuksen myötä, tai sitten on kirjoittanut tai kopioinut väärin epähuomiossa linkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 07:34

Saa nähdä toimiiko Velj Koljosen linkki tassä?
Kyllä nuo yleensä toimii jos ovat oikeaan kohtaan liitetty?

Toimimaton linkki toimii ainakin nyt minulla! Testattu on.

Lähteet:
Avainsanat: www.freewebs.com/veekoo/